candyland Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 besemor skal kjøåe vinterdress til guttungen i 1 årsgave. Hvilket merke anbefaler dere? Vil ha en god dress som tåler aktivt bruk i barnehagen...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 det er mange gode dresser, jeg velger på minsten på 9 mnd en reima tec dress. dette fiordi jeg jobber i bhg, på 0-3 års avdeling og de dressene er så mye lettere å få slike små kropper inn og ut av. de ser slitesterke og gode for de små og beveke seg i. ellers har jeg brukt mye leiketøy. og har vært fornøyd med de men det er til eldre barn. det finnes mange gode dresser på markede som både er gode og billige å.
candyland Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 tror hun snakka om å kjøpe dress fra reflex, vet dere om den er noe bra?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Vi kommer til å kjøpe reima..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Synes dressen til Reflex var alt for tynn jeg, og tung iforhold til reima. Synes reima er best på små barn, de er lette og varme for en liten kropp, koster dobbelt så mye da.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Har nettopp kjøpt reima tec vinterdress.
candyland Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 prisen er ikke så viktig, om hun synes det er for dyrt legger vi heller til litt penger selv, vil ha en skikkeli dress så jeg slipper at gutten min blir småforkjøla vinteren gjennom... Men er liksom ikke så lett å vite hva jeg skal velge når det er den første vinterdressen...
Libido- Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Vi har valgt reima til 1 åringen, etter anbefaling fra venner.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 vi skal bruke troll dressen fra i fjor.
La Perla Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Jeg bhar hatt en reima tec-dress til gutten min siden han var rundt ett år. Nå er han snart tre og den er blitt for liten, men den se altså ut som om den ikke er brukt, omtrent. Så jeg skal garantert ut å kjøpe reima tec igjen!
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Rasavil skal jeg kjøpe om jeg får tak i den. Bedre dress finnes ikke. Må antakelig bestille fra nettet, i Sverige kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå