Nr 2 ;) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Sååå mye å velge mellom, Natusan, Babyline, Aco... Hva velger dere? Hva av stelleprodukter har dere kjøpt inn?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg går for helsekosten sin Lavera baby & kinder,deilig lukt og (forhåpentligvis) bra for huden
LilleMamsen Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg har kjøpt Babyline produkter på apoteket. Så at de var "Best i test" da de ikke inneholder allergener, er ikke hormonforstyrrende og ikke inneholder miljøbelastende stoffer.
silkeføre Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Babyline her også. På tilbud hos Vitus apotek nå, 3 for 2.
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Babyline! jobber i barnehage, og har vært borti mange produkter. Babyline sine prod er absolutt best......synes jeg......og flere andre jeg kjenner som har barn:)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 har forresten kjøpt inn omtrent alt som er å få tak i i det merket; sinksalven, babyoljen, pudderet, cremen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå