Gå til innhold

første legetime?


Babyklar80_HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Hei

Når bør man gå til første legetime? er 4 1/2 uke på vei nå...

Er det vanlig at man dobbeltsjekker positiv graviditetstest hos legen? ble så overrasket når jeg fikk positivt at jeg har tatt flere tester av forskjellige merker. Hadde gått på clearblue EL tester, men fikk aldri påvist EL så trodde at jeg umulig kunne ha blitt gravid. Men gravi-testen viser noe annet, så nå har jeg begynt å slå meg til ro med det!

¨

Noen som har liknende erfaring?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til legen i morgen, da er jeg 7+3 ifølge terminkalkulatoren.

Litt tidlig sikkert, men jeg har allerede vært igjennom en operasjon og et sykehusopphold, så vi har litt å snakke om.

 

Jeg slo heller ikke ut på el-testene, men noe har vi iallefall gjort rett, for det gikk på første forsøk!..

Hvis du ringer legen din og ber om en time, får du sikkert noen uker frem i tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er gravid med nr 2. Trur det er tidsnok med første legetime i veke 12 el der omkring. Blir så lenge å vente til ultralyd og sånn viss ein går tidleg. Det tykte i alle fall eg sist... Viss du har fått positivt resultat på fleire testar er du nok gravid, og du merkar vel kanskje nokre symptom og? Eg har kun teke ein test som var positiv, men er ikkje i tvil om at det stemmer; store, ømme puppar og litt "rar" i kroppen. :) Gledar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! skal ringe legekontoret i morgen og bestille time om noen uker. Godt å høre at det er flere som ble gravide med EL -tester. var første forsøk på oss også :-)

 

Lykke til!

 

Babyklar_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...