Gå til innhold

Da er vi ferdig med Pampers str. 3 bleiene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er store lillegutt fått på sin siste str. 3 bleie, fra nå av blir det kun str. 4:) Jeg husker da vi kom hjem fra sykehuset og str. 1 var altfor stor for han. Det så heller ut som det var en bleie med en liten bylt i enn en baby med bleie på........ utrolig hvor fort de vokser:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi... merkelig å tenke på ja. Utrolig hvor fort de blir store. Jeg satt og sammenlignet bilder her om dagen fra starten og frem til nå. Rart å tenke på at vi har holdt og bært på noe så lite.

Skrevet

Hehe artig med større bleier. Jeg pleier å se på klærne jeg, når vi er ute og shopper så ser jeg på de bittesmå klærne i str 44 som pappa'n til Mia måtte rushe ut og kjøpe etter fødselen, vi hadde ikke drømt om at vi skulle få en så liten sak. Hun druknet jo i str 50. Og nå er hun snart str 74 :-)

Skrevet

Ja, man merker det godt på bleiestr og klær. Så rart å se små nyfødte babyer nå, da virker jo min baby som den gigantbabyen i forhold! hehe

Skrevet

Oj, vi har byttet til Maxibleiene allerede vi også.. Mest fordi når Matteo tisser så blir alt vått om vi bruker midi-str.

Skrevet

Ja utrolig hvor fort de vokser disse småttisene våre!

Satt og så på video av Camilla når hun var nyfødt, helledussen så bitteliten og tynn hun var!!!! Og når hun grein så husker jeg at jeg syntes det var kjempehøyt, men det var jo bare søt liten ynking jo..hehe

skal på kontroll på onsdag så da blir det spennende å se hvor stor hun er blitt nå

Skrevet

ja det er helt sprøtt hvor fort de vokser. I begynnelsen syns jeg adrian svømte i bleien og klærne og klarte ikke halt skjønne at han skulle bli så stor at han fyllte de og vips så var han over på ny størrelse. Det rare er at da skjønner man ikke helt at de har vært så små :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...