<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Skal passse nevøen så tenkte kanskje vi fikk noen hyggelige tips her:) Ha en kjempefin Søndag:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Ha visning for sikkert 4. eller 5. gangen. Jeg vil selge kåken... NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Etterpå har jeg hørt rykter om et bursdagsselsap.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Vi får besøk litt senere idag =)
silhah og emilie Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 jeg skal ta med meg min lille søte og min store kjekke å dra på lekeplassen en tur..blir emilies første tur dit:) det regner da men hun fikk seg sitt første regnsett og sine første støvler i går:) så skal vi til min mormor på middag:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 På middag hos mine foreldre og hente eldstemann som har vært der siden i går =)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Silje har overnattingsbesøk av kusina/bestevenninna si. De koser seg i badekaret nå, etterpå skal vi bake sjokoladekjeks
mayaya Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Her i huset pusses det opp.. Stadig vekk... Og i morgen kommer gravemaskinen, og jeg må ha kjellergangen fri.. Foreløpig står det et helt kontor der.. *puh* Så i dag; flytte, vaske, pakke ut....
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 her er det gråvær ute... jeg skal hjelpe til på kjøkkenet i en barnedåp etterpå, og i ettermiddag skal vi i bursdag til ei jente som har fylt 6 år og skal begynne på skolen i morgen! Blir koselig!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Ut i skogen, opp i trærne... Eller treklatring blir det ikke så mye av da, men kose oss på tur skal vi. Tar med litt koselig niste, så har vi picnic underveis.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Idag skal vi opp på grava til vår lille Andreas og tenn lys, så skal vi en tur til mine foreldre...
Honningmelon Skrevet 19. august 2007 #13 Skrevet 19. august 2007 I dag skal vi til mine foreldre å spise. Så skal eldstemann være der til i mårra.
Libido- Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 Jeg og Silja27 skal på fisketur =) Minsten og sambo skal nok til bestemor.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 I dag skal vi være hjemme og kose oss. Ut å leke masse, for lillegutt har fått seg lekehus av bestemor og bestefar, og rusjebane av oss:) Så da er det ikke stort annet som gjelder nå om dagen;) Senere skal vi inn å lage god mat:) Tenkte vi skulle lage hjemmelaget pizza:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 19. august 2007 #16 Skrevet 19. august 2007 Jaaaa, jeg og Libido skal på fisketur! MED båt! =O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå