Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal passse nevøen så tenkte kanskje vi fikk noen hyggelige tips her:)

 

Ha en kjempefin Søndag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha visning for sikkert 4. eller 5. gangen. Jeg vil selge kåken... NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Etterpå har jeg hørt rykter om et bursdagsselsap.

Skrevet

Vi får besøk litt senere idag =)

Skrevet

jeg skal ta med meg min lille søte og min store kjekke å dra på lekeplassen en tur..blir emilies første tur dit:)

det regner da men hun fikk seg sitt første regnsett og sine første støvler i går:)

 

så skal vi til min mormor på middag:)

Skrevet

På middag hos mine foreldre og hente eldstemann som har vært der siden i går =)

Skrevet

Silje har overnattingsbesøk av kusina/bestevenninna si. De koser seg i badekaret nå, etterpå skal vi bake sjokoladekjeks :)

Skrevet

Her i huset pusses det opp.. Stadig vekk... Og i morgen kommer gravemaskinen, og jeg må ha kjellergangen fri.. Foreløpig står det et helt kontor der.. *puh* Så i dag; flytte, vaske, pakke ut....

Skrevet

her er det gråvær ute...

 

jeg skal hjelpe til på kjøkkenet i en barnedåp etterpå, og i ettermiddag skal vi i bursdag til ei jente som har fylt 6 år og skal begynne på skolen i morgen! Blir koselig!

Skrevet

Ut i skogen, opp i trærne... Eller treklatring blir det ikke så mye av da, men kose oss på tur skal vi. Tar med litt koselig niste, så har vi picnic underveis.

Skrevet

Idag skal vi opp på grava til vår lille Andreas og tenn lys, så skal vi en tur til mine foreldre...

Skrevet

I dag skal vi til mine foreldre å spise. Så skal eldstemann være der til i mårra.

Skrevet

Jeg og Silja27 skal på fisketur =)

Minsten og sambo skal nok til bestemor.

Skrevet

I dag skal vi være hjemme og kose oss. Ut å leke masse, for lillegutt har fått seg lekehus av bestemor og bestefar, og rusjebane av oss:) Så da er det ikke stort annet som gjelder nå om dagen;) Senere skal vi inn å lage god mat:) Tenkte vi skulle lage hjemmelaget pizza:)

Skrevet

Jaaaa, jeg og Libido skal på fisketur! MED båt! =O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...