Gå til innhold

Sletting av gamle meldinger i postkassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en måte å få slettet mange på en gang og ikke bare en og en? det tar jo så lang tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok desverre ikke det nei! :(

Ett tips er å slette litt underveis! ;) hehe..... :D

Skrevet

tar det så langt tid å slette 15 meldinger hvis du har full postkasse da?

du får slette litt oftere da, slik at du slipper å slette så mange på en gang :)

Skrevet

hadde tenkt å slette oftere men glemmer det. Jeg er medlem i gullsmokken og da er det plass til 50,nå er det 43 som ligger der inne,så det tar litt tid ja...........

Skrevet

åja du er det ja.......da tar det nok litt tid å slette alle sammen :)

tenkte på 15 stk jeg skjønner du tji.....

Skrevet

skjønte det da. Nå er alle slettet tilsammen 45,hadde slettet 2 før jeg la inn innlegget her. Heretter skal jeg bli mye flinkere,slette en gang i uken eller 1 gang hver fjortende dag,hihihihihi som om det blir fulgt opp................

Skrevet

skjønner at du får mange pm'er av bim jentene her siden du har så mange i innboksen din...

men du savner ikke utboksen da? slik at du har kontroll på hvem du har sendt pm til osv..

den savner jeg !

Skrevet

Oj, det kunne kanskje høres ut som skryt,det var ikke meningen,det er en del som har sem\ndt meg pm for de har opplevd blødninger i svangerskapet og det har jeg også. Skulle gjerne hatt en utboks også ja.

Skrevet

nei nei det var ikke sånn ment.....er jo koselig at du får mange pm'er

og jeg leste det ikke som noe skryt fra din side :):)

Skrevet

det var bra! man vet jo aldri hvordan folk tolker det man skriver,noen kan jo oppfatte det helt feil.

Skrevet

nei du sier noe der....noen andre kan tolke det anderledes enn jeg gjorde...vi er ikke like......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...