Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hvordan ser dere ut der nede nå...kremt. Jeg har enda ikke fått reist å sjekka meg, skal bestille time nå, det er snart 3 mnd siden..men syned jeg ser så rar ut der jeg. unskyld detaljer men det er veldig "åpent" der enda, og er absolutt ikke som før nei!! redd det må gjøres noe der, sex orker jeg ikke, det er for sårt enda!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg ble ikke klippet, men revnet mYe og ble sydd en hel del... Så meg i speilet etter et par uker og det så helt annerledes ut, men etter en fødsel kan man ikke regne med å se likedan ut igjen. Tok lang tid før jeg ville ha sex, men etter å ha hatt det så var det greit- og føltes helt likt ut som før- det bare ser annerledes ut..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Har ikke sett etter hvordan det ser ut, men det kjentes veldig vidt og åpent ut da vi hadde sex. Er 3 mnd siden fødselen. (Sexen var vond og jeg begynte å blø, så det frister ikke å prøve igjen med det første. :S )
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Er ikke like symetrisk som før nei ;-) Ble både klippet og revnet en del med førstemann (sugekopp-fødsel), og det tok litt tid før sex var godt igjen etterpå, men det gikk seg helt fint til etterhvert. Både mannen og jeg var like fornøyd med sexlivet som før, selv om jeg ikke så lik ut som før.
Søtnosmamma Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Det er 4 mnd siden fødsel og det meste er som før igjen. Kjenner arret etter klippet og de ser litt annerledes ut, men "fungerer" som det skal Legen sjekket på 6 ukers kontrollen og syntes det så greit ut selv om jeg syntes det var sårt da.
Mamman til M&E Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 På 6 ukers kontrollen sa legen min at hadde hun ikke visst at jeg hadde født/sydd, så kunne hun ikke ha sett det :-) Kjempefornøyd med det svaret. Tror jeg hadde en JM som brukte god tid på syinga og gjorde en god jobb. Sydde ikke så veldig mye heller da.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Jeg ble klippet og revnet, de prøvde både tang og sugekopp før ungen kom ut. Var skikkelig mørbanka der nede, og hadde problemer og veldig vondt i 3-4 mnd etterpå. Nå er ikke jeg av de som studerer meg nedentil så ofte, så jeg vet helt ærlig talt ikke om jeg ser annerledes ut. Men mannen min sier at jeg er like stram der nede nå, om ikke strammere enn jeg var før fødselen. Vi trodde det var dritbra før, men nå er det helt konge!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 7 uker siden fødselen her og jeg ble ikke klippet, men revnet MYE (sub-totalruptur og operert av lege etter fødselen). På tross av dette ser jeg nesten ut som før der nede! Bare et lite "hakk" ved skjedeåpningen og litt hardt arrvev v/rumpehullet. Men hadde nettopp sex for første gang etter fødselen, og det gikk over all forventning! Blødde ikke, bare litt trangt og sårt. Men mannen min sa jeg kjentes akkurat ut som tidligere ;-) Kan tro jeg ble lettet over det, ja :-D Hadde helt noia for å ikke bli som før igjen, siden jeg revnet så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå