Gå til innhold

grøt for å sove om natten ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er bare tre mnd... vet at man kan begynne med grøt når de er fire mnd men er det noen som har begynt tidligere enn det ? Hvorfor ?

Min sønn har enda ikke sovet natten igjennom og er oppe for å spise ca fire fem ganger i løpet av natten.. merker at jeg snart ikke holde rut mere.. er såååå sliten... min mor begynte med grøt til meg npr jeg var tre mnd og jeg har ikke tatt skade av det.. Hva er skadene ?

Noen med innspill til meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mine tre gutter har begynt med grøt på kvelden tidligere enn ved 4 mnd. de har vært mellom 2-3 mnd. Dette for å gi bedre nattesøvn og det har hjulpet!!

Jeg har begynt veldig forsiktig med kanskje 1-2 teskjeer første kvelden og økt dette gradvis. Det som kan være problemet er jo at magen ikke tåler det, men ved å begynne forsiktig så finner du fort ut det.:-) Alle mine tålte det fint.

Lykke til med grøtspising!:-)

Skrevet

ok. da lurer jeg på om jeg skal begynne å prøve det :) Takk for innspill :)

Skrevet

Jeg begynte med grøt til en av mine ved 4-måneders alder - hjalp ikke en dri.. på nattesøvnen - så det er nok variasjoner ute og går her...

Gadd ikke prøve det om igjen, eneste resultatet var jo bare mer stinkende bleier :-(

Skrevet

Hjalp ikke med grøt her heller... Begynte ikke så tidlig da, rundt 5 mnd. Men er jo små mengder de får i seg til å begynne med uansett.

Nå er hun snart 7 mnd, og får grøt morgen og kveld. Er fortsatt oppe 2-3 ganger hver natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...