Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Gutten min blir 2 år i dag. Kommer alt fra under 2 år og opp til 8 år. Noe artig jeg kan akivere dem med tro??? Setter pris på snarige svar, er tross alt i dag;) På forhånd, tuuuuusen takk!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Skattejakt ;o) Populært i alle aldre. Ballkast, potetløp, sekkeløp osv. Sånne 17. mai aktiviteter fungerer fint for barn i alle aldre.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Supert:) Men er dårlig vær i dag:( Skattejakt hørtes artig ut. Gjemmer jeg en ting til alle på forskjellige steder da eller?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Har hatt flere varianter av den, da. Ene gangen hadde jeg tatt bilder av (eller bilder av deler av) forskjellige gjenstander rundt i huset og gjemt bildene. Så fant de et nytt bilde osv. En annen gang tegnet jeg skattekart. Har også bare gjemt en og en gullpeng rundt omkring og så har de funnet en hel haug til slutt. Utallige varianter av skattejakt. Vi har også hatt "lage sin egen pizza". Satt fram pitabrød og boller med forskjellige ingredienser og så har barna laget pizza med hva de vil på. Eller du kan ha pilkast på ballonger. Der du henger oppblåste (så klart) ballonger på veggen og utstyrer ungene med piler som de kan kaste på ballongene. Blindebukk Danselek Stollek Det er så vannvittig mye man kan gjøre
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Den varianten av skattejakt med bildene hadde vi da vi hadde "Guttas" her hjemme. "Guttas" var at vi inviterte alle lekekompisene til gutten vår fra barnehagen hjem på lek og moro en lørdag. Ved siste gjenstand før godtebollen i skattejakten lå det en lapp der vi hadde skrevet "Ta to skritt fram. Snurr rundt. Gå 4 skritt tilbake. Legg deg ned på gulvet. Opp og hopp. Hopp seks hopp frem. osv osv" De holdt på å le seg i hjæl og så plutselig bollen på gulvet under et lavt bord mens de holdt på med instruksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå