purple Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei. Er det fler her inne som har gjennomgått mage operasjoner og har sammenvoksninger? jeg har dette. Så det som bekymrer meg er om livmoren får vokst seg som den skal at ikke sammenvoksningene stenger veien på en måte. Min baby ligger på den ene siden av magen og har gjort det hele tiden siden pos. test. Nå er jeg 18+4. jeg kjenner det at det er en forhøyning på den siden og jordmor sa og at den lå på den siden. Vil babyen bare ligge på den ene siden hele tia da eller? håper iallefal at livmoren får vokst som den skal.
Erisa* Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Har du vært til ultralyd enda? Hvis ikke, så kan du jo nevne det når du er der! Kan hende de klarer å se det:) Forstår du er bekymret, men det går sikkert fint:)
purple Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 ) Joda, har vært på flere ul allerede da dette er ivf. Legene vet om dette og sier det skal gå bra. Er vel bare jeg som tenker for mye.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå