Gå til innhold

Flere morgen fugler her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter står vanligvis opp rundt 7.30, men av en eller annen grunn, ble tiden skrudd frem til kl 6 i dag. Jeg er i alle fall trett, og hun ligger nå og koser seg i leke grinden sin og er stor fornøgd :o) Frokosten var unna gjordt ganske kjapt i dag! Så jeg tror hun våknet og var sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så visst ingen morgenfugl, men datteren min er det, hehe. Klokka var ikke en gang 06:00 før det var opp og hopp...

Skrevet

Å jada,her var kl 0605 når vi spratt opp, men nå skal vi ta morgenluren,håper den blir lang:)

Skrevet

var våken 05 han her hos meg :( luren gleder jeg meg til, den blir sånn ca kl 09, men det er jo så leeeenge til!!!!

Skrevet

Min datter sover fra ca 10-11 og i 2 timer ca, men i dag kan jeg nok ikke legge meg ned på sammen med henne. Vi skal ha litt familie selskap siden hun ble 1 år på fredag. Så jeg skal lage en grytrett, mens hun sover. Kaken lagde jeg heldigvis ferdige i går!

Skrevet

Lur kl 09 her også, ser fram til det... 1 time til... ikke lenge igjen nå ;)

Skrevet

Jeg er IKKE ern morgenfugl!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er trøtt og SUR!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

*spytt, fres, knurr, glefs*

Skrevet

*gjesp* Ja, jeg var ikke klar til å stå opp kl 7, det var da lillesnupp våknet. Hun hadde nok vondt etter at hun kløyvde leppa i går stakkars, men nå har hun endelig fått virkning av rumperaketten hun fikk. :o)

*Morgenstund..... er tull igrunn*

Skrevet

Ja, dessverre. Skulle gjerne sovet lenger, men det var en som ikkje var heilt enig i det. Han er allerede sovna igjen, ligg ute i vogna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...