Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Pratet med min ex-ste-nevø (komplikerte familieforhold ja) på msn forleden og han brukte to ord/uttrykk jeg ikke har hørt/sett før. (Han brukte en hel del andre også , men de tolken jeg meg frem til). Leimeste (husker ikke nøyaktig skrivemåte). og Kewlt (er det "kult" ?). ??? Hva i herrens navn betyr dette??? Kan noen fortelle ei tydeligvis utdatert dame hva dette betyr?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2007 Han skal forresten begynne i 10. klasse om alder har noen betydning hva disse uttrykk angår. Noen fler uttrykk jeg bør lære meg?
BettyBoob Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Leimeste - av engelske laim som er teit/ukult det andre aner jeg ikke
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 høh.. den burde jeg ha tatt da, men koblet ikke helt skrivemåten. Skriver ungene altså det meste rett frem nå for tiden og jeg skjønner ingenting.
katlinka Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Leimeste - lamest (døll, kjedelig, teit osv.) kewlt - kult, bare en fancy omskriving
BettyBoob Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 hehe - måtte tenke litt og ser at hjernen ikke er med! Skrives jo LAME da og uansett, lærte noe nytt også, at kewlt er den hippe måten å skrive kult på, hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå