Amazone Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Våkna for en halv time siden, måtte egentlig ikke på do, men kjente at jeg var fuktig nedentil. Gikk på do, fikk tissa litt (somm alltid selvfølgelig...), men merka at trusa var ganske våt, pluss at jeg syntes de dryppa ukontrollert etterpå. Tatt på meg et bind nå, og synes fremdeles det drypper litt. Hva er det som blir sagt, om bindet blir vått på en time så skal man ringe føden? Har ikke noen vondter. Borsett fra nervøse sommerfugler i magen..... Hjælp!!!!
MegOgAlleMine Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Så spennende da! Er mange vannet går på den måten på. Ta den telefonen og ring du. fortell at vannet går gradivs, farge, lukt osv. Antagelig får du beskjed om å smøre deg med tålmodighet, og kanskje de vil ha deg inn på sjekk når morgenen kommer;)Eller kanskje før?
Amazone Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Takk for svar! Lurer på å vente til imorgen med å ringe, om situasjonen ikke forandrer seg. Skal opp å rusle en liten tur nå....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Slik startet det for meg sist ) Tok vel ca 1 døgn før riene kom, men da tok det bare 6 timer, så var han ute Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå