Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Noen som har noen ideer på deilig sex???
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Sitter her og lurer på gode ideer for onanering jeg....Har du? Leter etter et inspirerende sex-innlegg, hvordan gjøre det deilig for mannen... Ellers er det godt å ta en dusj sammen før en såper hverandre inn, masserer, tar på hverandre, kåter hverandre opp...blir våt.. Jeg elsker å suge jeg da! Mmm!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 eg leter etter d samme...eg liker å bli slikket:-D men vil gjøre noe deilig for samboeren min..Har du ide`? Har ikke tid til en dusj nå
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Overrask ham mens kan sover. Gå direkte på suging. Ligg slik til at han ikke kan sparke deg, tilfelle han bråvåkner. Men det er mest sansynlig at du vekker ham på en behagelig måte. Kanskje han til og med later som han sover. Dette er pirrende for begge, synes jeg,
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 takk for svar:-) Har allerede gjort det,å han latet som han sov begge gangene:P hehe:-) Men har du et annet forslag på hva som kan tilfredstille han skikkelig??:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå