dama Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 å ikke ha lukkemuskel i magesekken! sitter her og gulper middag og rødvin om hverandre! note to self: huske å ta medisinene dine, di skrulle!
dama Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 hmm... detr er jo egentlig en god ting.... *tenke på alle de andre måtene jeg kan bruke det på.....*
Northernlights Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Har du også brokk der?? Jeg har ikke sett pillene mine siden flyttinga, og 3 uker uten medisiner merkes. Tar du noe for det?
dama Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 knasker 40 mg nexium daglig... men ingen brokk.. bare mangel på lukkemuskel
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 legen min sa at det med lukkemusklen ofte var et problem hos førstefødte sønner. føler du deg trufet? :-)
dama Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 at det var?? nå føler jeg meg i utgangspunktet veldig feminin... og jeg tror mannen min ville blitt ufattelig skuffa hvis jeg plutselig skulle ende opp som det annet kjønn.. men førstefødt er jeg i hvertfall
Northernlights Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Tar protonix,jeg. Men har som sagt ikke sett dem siden flytting...er helt forferdelig hver kveld,spesielt etter stekt mat. Kanskje bør jeg droppe vinglasset i kveld? ;o) Det kalles inguinal hernia det jeg har, og er pga slapp lukkemuskel,og at magesekken kommer opp litt gjennom nettopp lukkemuskelen. Ekkelt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 hehe... han sa ikke noe om førstefødte jenter da... (han sa at førstefødte sønner ofte hadde problemer med lukkemuskelen i magen, som en forklaring på at min sønn spøy som en gris. men det var ikke lukkemuskelen som var problemet alikevel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå