Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ikke ha lukkemuskel i magesekken!

 

sitter her og gulper middag og rødvin om hverandre!

 

 

note to self: huske å ta medisinene dine, di skrulle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe

 

Resirkulering?

Skrevet

hmm...

 

 

detr er jo egentlig en god ting....

 

 

*tenke på alle de andre måtene jeg kan bruke det på.....*

Skrevet

Har du også brokk der?? Jeg har ikke sett pillene mine siden flyttinga, og 3 uker uten medisiner merkes.

Tar du noe for det?

Skrevet

knasker 40 mg nexium daglig...

 

men ingen brokk.. bare mangel på lukkemuskel

Skrevet

legen min sa at det med lukkemusklen ofte var et problem hos førstefødte sønner. føler du deg trufet? :-)

Skrevet

at det var??

 

 

 

nå føler jeg meg i utgangspunktet veldig feminin...

og jeg tror mannen min ville blitt ufattelig skuffa hvis jeg plutselig skulle ende opp som det annet kjønn..

 

 

men førstefødt er jeg i hvertfall

Skrevet

Tar protonix,jeg.

Men har som sagt ikke sett dem siden flytting...er helt forferdelig hver kveld,spesielt etter stekt mat.

Kanskje bør jeg droppe vinglasset i kveld? ;o)

 

Det kalles inguinal hernia det jeg har, og er pga slapp lukkemuskel,og at magesekken kommer opp litt gjennom nettopp lukkemuskelen. Ekkelt...

Skrevet

hehe... han sa ikke noe om førstefødte jenter da...

 

(han sa at førstefødte sønner ofte hadde problemer med lukkemuskelen i magen, som en forklaring på at min sønn spøy som en gris. men det var ikke lukkemuskelen som var problemet alikevel)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...