:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 hva skal en jente som deg med en gutt som meg? jeg er ikke sikker på om jeg er bra nok for deg? hvorfor gidder du og gå ut med meg som er sånn og sånn?` hater det! det er så lite tiltrekkende når de driver og fisker etter komplimanger
Winterlady Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 De fisker ikke etter komplimenter, de oppfatter deg mest sannsynlig som litt for raskt interessert og lurer på motivene dine. Og hvis du prøver å overbevise dem om at de er flotte gutter, så vil de i den situasjonen bli redde og tro at du er klar for mye mer enn de foreløpig er- istedenfor å bare ta det som et kompliment. Hvis de snur seg og ser etter deg etter dere har gått hver til deres, og ellers holder deg i fingertuppene og ikke håndleddet når de koser med hånden din- så er det tegn på stor tiltrekning .
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 hehe.. hm.. så jeg må begyne og være mindre hyggelig?? jeg sier altid bare til svar: "sånt kan du ikke spøre om, det er super lite sexy". eller noe i den duren de snur seg altid, men har aldri blitt holdt i fingertuppen, men nå får de ikke holde hånda mi helder da.. hm.. vansklig detta ble da
Winterlady Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 He he, svaret ditt var veldig bra da . Kan kanskje hende de faktisk lurer på om det er noe skjult "galt" med deg, siden de oppfatter det som at du dater under din stand? Du får kanskje gå etter de rike, kreative superkjekkasene , så slipper du ihvertfall slike irriterende spørsmål... .
dama Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 da svarer man bare: nei, vet du hva! det har jeg ikke tenkt på! du har helt rett! vi snakkes!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2007 hehe... men jeg vil ikke ha noen rik superkjekkas jeg vil ha en god snill mann som jeg elsker og som elsker meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 den var bra dama :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Vræææl, enig, det er så superlite sexy!!! Finnes ingenting sexy ved at et mannfolk innynder seg slik... Stakkars meg, jeg er den stakkarslige som var så heldig å finne gudinnen deg!! Hvordan kan jeg noensinne gjøre opp for at jeg er så underkuet deg.. *blink blink* Uuuuurkhhh! Er ikke spenstig å vise så lite selvsikkerhet at en må bruke en hver anledning til å fiske etter komplimenter altså.... Hehe, men bra kommentar du hadde der da:-p
Winterlady Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Ser forresten at det siste kanskje kunne oppfattes litt frekt, men det var bare ment å være morsomt .
dama Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 ikkeno vits i å bruke ekstra tid på sånt!! var borti en fyr som blei kljempefurten fordi jeg var for full til å ha sex med han en kveld... han sa at da kunne han likegodt tatt med seg en kosebamse og gått hjem og runka... tok en halvtime og så var jeg singel og lykkelig igjen! har aldri angret et sekund!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2007 tok det ikke som frekt i det hele tatt :-) (kansje jeg har dårlige antenner) hm.. kansje jeg ubevist går etter usikkre gutter... hvorfor gjør jeg det da mon tro?
Winterlady Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 Min erfaring er at jeg har funnet flere perler blant dem jeg i utgangspunktet har trodd har vært hard to get, mens det blant de mer gjennomsnittlige guttene evnemessig og utseendemessig, har vist seg å være langt flere duster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå