Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Ett litt ekklt spm ang dette slimet, er det litt tykt og seigt? Æsj sier jeg bare over mitt eget spm, men må jo spøre likeve. Det er ikke følge mine dager egentlig tre dager til eggløsning, men i dag har jeg hadt dette slimet og skikkelig vondt i nedre del av magen. Kjenner vel ut som jeg har eggløsning ja. Hmmm virker som jeg svarer meg selv her
Vesla89 - Er lei! Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde også slikt slim. Ekkelt, tjukt som satte seg nærmest fast på papiret. Nesten som litt tørket sæd, men var ikke det. Hadde ikke hatt sex den dagen... Også uka etter kom det litt blod. Og etter det har jeg verken hatt mensen eller noe...
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hmm høres nesten ut som eggløsning da ja. jeg er litt forvirra og usikker derfor spør jeg, men jeg for min del tror jeg at det var eggløsning slim, vi har ikke hadt sex på tredager før nå i kveld da jeg oppdaget slimet hi hi bitte litt baby syk jeg
Vesla89 - Er lei! Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Da er vi to! Ikke bare litt heller det. På tide å prøve litt nå da... Eggløsningsslim og greier. Lykke til =) Kanskje den sitter snart!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Håper jo det ja, men har ikke så my håp, her skal gubben til dr Pervius for en slik sædundersøkelse for å sjekke svømenre sine. Men jeg er skikkelig øm i brystene og vondt i magen, min mor lurte på om jeg ikke var gravid da, for jeg gråter så lett om dagen. Men den som venter får se. Lykke til videre vesla89
Vesla89 - Er lei! Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Kanskje du er det!! Hadde vært moro! Jeg har god tid på meg jeg, så stresser ikke. Men er litt redd for at jeg ikke kan få av egen innsats. Har et stort problem med mensen som jeg har hatt i alle år.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 jeg var 23 da jeg ble gravid med sønnen min, og fram til jeg ble gravid hadde jeg ikke hadt mange menser som var i rute, var ofte noen mnd jeg ikke hadde mensen engang, så fortvil ikke, du kan nok bli gravid skal du se. Så ro ned og slapp av og nyt det å ha sex, ikke tenk så mye, uff er det samme jeg prøver å si til meg selv, men lettere og si det til andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå