Snuppelupp og hengepupp Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har nå funnet meg enda en bekymring, he he nok å ta av der... Har hørt at man kan få navlebrokk, og/eller "hull i navlen" etter graviditet. Særlig hvis magen er stor. S/f målet mitt er på 40, jeg er nå på vei ut av skjemaet, og begynner å bli litt bekymret. Noen som har erfaring med noe av dette?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg har navlebrokk etter at jeg opererte bort galleblæra. Men jeg har aldri hørt at man kan få det etter en graviditet. Men tror du at du har det da.? Personlig har jeg aldri hørt om det ihverfall. =)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Har ingen følelse av at jeg har det, men vet ikke hvordan det føles heller da. Huden rundt navelen er veldig øm, men det er jo ikke så rart. Leste et sted at noen måtte "holde navelen inne" når de hostet eller nøs, for å unnga navlebrokk. Og da ble jeg nysgjerrig da vettu:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Nei, jeg gjør ikke det ihvertfall. Har heller ikke fått beskjed på å gjøre det heller. Nå har ikke jeg en stor brokk heller da så ikke veit jeg. Har du utstående navel eller? Hør med jm på neste kontroll evnt. Lykkke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå