Gå til innhold

Anonym sutring på krangle (uten avsnitt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare høre om det er jeg som er litt storforlangende eller om det er normalt at jeg reagerer litt....

Saken er den at når jeg traff min mann så var han veldig opphengt i dager, sånn som hvor lenge iv hadde vært sammen, hvor mangen timer, dager uker osv, men dette ble det jo slutt på etterhvert og det er jo normalt. Men så er problemet det at når vi feiret vår førsta valentines dag sammen så fikk jeg en gave av han (han fikk av meg og), han gratulerte meg med dagen sånn som jeg mener er ganske vanlig. Men når vi hadde vært sammen et år så skulle vi feire det og da kjøpte jeg en gave til han, men jeg fikk ingenting av han, greit nok. Neste merkedag kom, jeg kjøpte gave til han men han hadde ikke kjøpt noe til meg. Og sånn har det vært lenge, jeg tenkte jeg ikke skulle si noe til han, ville ikke være utaknæmlig heller så jeg lot være. Men nå sist valentines dag så gjorde han absolutt ingenting, ikke gratulerte meg med dagen, ikke en mail, ikke kort og ikke noe gave, ingenting. Jeg hadde lagt fram gave til han som han fikk før han gikk på jobb og han ble så lykkelig :) Han takket og bukket og var så førnøyd så jeg smurte meg med tålmodighet og ventet iallefall på at han skulle gratulere meg eller noe. Jeg mener ikke han skal gå å bruke masse penger på en gave, bare sende en mail, lage et kort eller noe. Når det var gått noen uker sa jeg til han at jeg var skuffet og jeg syns han kunne klare å bare sende en liten mail med "Jeg elsker deg" på, joda det kunne han jo, han var så enig.

Så hadde vi bryllupsdag her for noen mnd siden, og igjen hadde jeg (teit som jeg er, må jo lære etterhvert) kjøpt gave til han. Men nei ikke noenting fra han, ble skikkelig irritert og sa han trengte jo ikke gjøre så mye ut av det, en liten hilsen hadde holdt. Så sier han "Jeg skal kjøpe noe til deg, har så lyst til det, men jeg er jo aldrig alene når vi er å handler så jeg får ikke gjort det" greit nok det, har problemer med det jeg og men klarer alltid å få det til på et vis, har jo internett og ;)

Han sa så snart han var alene så skulle han kjøpe noe. Vel denne uken har han hatt to muligheter men har han kjøpt noe da som han sa han skulle gjøre.....NEI!!!!

Aldri mer om jeg gidder å gjøre noe spesielt på dagen våres igjen!

Er det jeg som er utaknemlig? Forlanger jeg for mye? Er jeg så vanskelig?

Oi ble langt dette men det er godt å få det ut og ned på dataen :)

Puh...deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo huske å gi beskjed da Heksa;)

Skrevet

Så den ikke beklager. Dessuten var min overskrift bedre enn din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...