Julie- Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Heisann! Våknet en del natt til i dag med mensmurringer, og kynnere, men det ga seg utpå morgenen.. Har gjennom dagen hatt en del kraftige kynnere og mensen-murringer nederst i magen, som etterhvert har begynt å kjennes i korsryggen også.. Det kommer og går, er ikke direkte vondt- men ubehagelig..Noen som vet hva dette er? Sikkert helt teit spørsmål, men lurer nå på det.. Termin i morgen (søndag).. Takknemlig for svar:)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 som jeg har fått forklart her,kan det høres ut som modningsrier..? og er det regelmessig eller vondt,ta en tlf til føden lykke til! =)
Julie- Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Takk:) Magen blir steinhard, og det går ikke over selv om jeg reiser meg opp og går/setter meg ned (altså skifter stilling fra slik det starter.) Blødde noen få dråper på tirsdag, og bittebittelitt igjen i ettermiddag når jeg var på do.. Ikke mye, kun så det ble litt rosa på papiret.. Håper sånn at noe skjer nå
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 les også conney sitt svar på "kynnere og rier",kanskje finner du svar der? sender deg sånn fødestøv jeg,som de snakker om her inne *****************************************************************************
Julie- Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Tusen takk for fødestøvet! Skal lese nå:-)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Hei. Har det sann som deg jeg også og jeg går bare å venter på at fødselen skal begynne. he he utolmodig her se... Er det noe fødsel på gang hos deg ?
Julie- Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Uff nei:/ Det dabba av litt i natt så går bare og venter på at det skal ta seg opp litt igjen.. Blir gal av denne ventinga, hehe..
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 ang denne blødningen så ringte jeg føden da det skjedde... (torsdag) og fikk greie på at dette var nok tegningsbløding.... Når jeg er inne på uke til uke er tegningsblødning en av fødselstegnene... ha ha ikke rart enn blir ivri vettu :-) Så synd at det dabbet av da, får håpe at det tar deg opp igjen... jeg er i uke 38 så fo min del er det vel å håpe for mye...
Væren*78 Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Melder meg i klubben her Har hatt veldig ubehagelige og harde kynnere siden kl 16:00 idag, det kommer og går hele tiden. Det kjennes som mensensmerter og det gjør vondt i korsryggen. Badet i badekaret istad, mens jeg lå der var det behagelig men nå er magen hard igjen, det strammer sånn!!! Har termin imorgen eller rettere sagt idag 20 aug. Endelig er dagen her! Jeg vil nesten ikke gå å legge meg fordi det blir verre når jeg ligger..... Jeg venter og ser litt..... Lykke til jenter!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 ÅÅÅÅÅ det hørtes spennende ut :-) Det virker jo som om det er noe på gang da :-) Heldig du er !!!! Dette er mitt første barn, så man vet lissom ikke helt hva man skal kjenne etter heller vettu. ja, det strammer kjempe masse, gjør ikke vondt her... mer ubehagelig lissom. Håper hele tiden at det skal dra seg opp... :-)
Væren*78 Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Dette er også mitt første barn, så det er ikke så lett å vite når det virkelig er noe på gang. Kunne ønske vannet mitt gikk nå, for da vet jeg hvertfall at nå skjer det Men det skal ikke være så enkelt dette.... Jeg føler også at jeg må på do hele tiden, men det er jo ikke noe som kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå