Northernlights Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 På rumpa mi i stua mi i Nord Karolina =)
Babyfacepsycho Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 På sofaen i stua med den bærbare i fanget og ser på poker på tv.
titt tei :) Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 På sofaen i stova, med dataen på ståve bordet.........hi,hi......
snowstorm73 Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 på sofaen i loftstua, med bærbar pc på fanget. galaxy quest på dvd og schweppes bitter lemon i glasset. dessverre leggetid snart. får ikke sove lenger enn 0900-0930
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 I godstolen min i stuen M lap'en på fanget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå