Gå til innhold

Et dumt spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere ser så har vi prøvd en god stund uten at det har klaffet. Jeg må derfor prøve å leve sånn nogenlunde normalt samtidig som vi prøver.

Jeg går på min 4. pergokur for tiden. Det er en uke siden el og en uke til IKM.

Så til spørsmålet;

I helga har jeg vært med på å flytte. Jeg har bært tungt (på grensen av hva jeg fysisk klarer) Jeg har løftet og bært hele fredagen og hele lørdagen. Er totalt utslitt og kjenner det i hele kroppen.

Jeg kjenner det også ekstra godt i område rundt eggstokkene, og det er smertefullt.

Det jeg lurer på er om all løftingen kan ha forhindret et befruktet egg i å feste seg, eller dersom det akkurat hadde rukket å feste seg (siden det er en uke siden el), kan jeg ha vært i for mye hard fysisk aktivitet slik at det har mistet taket?

Er det noen som vet noe om dette?

Takknemelig for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at du har prøvd lenge nå. Og jeg har av og til tenkt det samme angående løfting og slikt, siden jeg har et tungt arbeid.

Men noen sa til meg, at man skal jo kunne leve normalt selv om man prøver å bli gravid. Tenk på alle de som blir gravide uplanlagt, og som ikke aner at de er gravide, som både fester, driver tungt arbeid, og diverse.....som det går bra med likevel. Jeg tenker at hvis spiren er frisk og sterk nok (levedyktig), så vil den feste seg der inne uansett om man bærer og løfter litt tungt i starten. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.

Skrevet

hei:) ser du har tatt din 4 pergo kur, jeg er på min første da jeg den siste tiden ikke har hatt eggløsning av meg selv, har ikke hatt eggl nå heller, er det pga at du ikke har eggl du har fått pergo?

Skrevet

Hei Sueno

Jeg har fått pergo fordi jeg har pcos. Jeg har uregelmessige sykluser, men har fått positive eggløsningstester også uten pergo. Gyn sier at eggløsningen jeg har på egenhånd kanskje ikke er gode nok. Egge modnes ikke rigtig og lar seg derfor ikke befrukte.

Skrevet

Takk for svar:) håper på å få el denne mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...