Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å kunne sove godt en hel natt uten og måtte på do eller få halsbrann... Er så trøtt, men går jo ikke å sove....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig..er våken så mange ganger,opp i halvsvime for å tisse..snur og vender på seg..sukk..4 uker igjen i jobb,begynner å bli klar for permisjon=) termin 6.oktober? :) jeg og!

Skrevet

Skal bli godt med permisjon nå ja..

He,he og det er jo ikke bare, bare å snu seg i senga heller... :=)

6 oktober er en bra dag å få barn på:=)

Hvor i landet bor du da??

Skrevet

langt øst i finnmark,nærmere bestemt vadsø, med to og en hav times kjøring til nærmeste sykehus..trøsta er at på kirkenes sykehus lar de visst sjeldn gravide gå over med mer enn ti dager iallefall,pga avstandene.. du da? :)

Skrevet

HI: Kan trøste deg med at du er ikke alene...

hvis en i tillegg får leggkramper er natten komplett;)

Skrevet

åh,ja,det er herlig! ;) kan ikke strekke ordentlig ut om natta lenger,da vet jeg at d snart er opp og hoppe..heldigvis går d over så snart jeg får fotn i gulvet,men hallo..det er ikke gøy når man er trøtt som en dupp!

Skrevet

Det er godt jeg ikke er alene da:=) Men leggkramper har jeg tilgode enda :=)

Vi får trøste oss med det at det kommer noe godt ut av det:=)

Jeg bor i østfold.. Har ca 40 min til sykehuset så det går greit.. Får håpe vi slipper og gå over tiden..

Mitt første barn kom akkurat på terminen:=) Kanskje jeg har så "flaks" denne gang også..

Skrevet

ja,d hadde jo vært fint, 6.oktober høres ut som en fin dato ja:) er så vant til den nå =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...