Gå til innhold

Hva er det som feiler folk da...Blir så lei meg;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestemte oss for tre uker siden,om å gifte oss 31.12.Syntes det måtte være en flott dag å gifte seg på lissom..

Så ringer min kjære bror og fyrer løs,om at det må da for pokker meg gå an å finne en annen dag å gifte seg på!

Festen var for langt hjemmefra(1,5 mil må vite)og folk fikk lissom bare en dag å komme seg på.

Ble skikkelig lei meg,og ringte min søster for å få litt trøst.Og det hjalp jo det.

Men så ringer min kjære far,og gir meg inn så øra flagrer.Hvem i svarte var det som kom på den dagen,og var det bare meg som bestemte alt,eller hadde sambo noe han skulle ha sagt å??

Å ha festen såå lang borte,og den dagen er jo en familiedag og folk vil ha fri..

Alt er vanskelig på den dagen,det har jo jeg også skjønt.Men er det ikke vi som bestemmer hvilken dag vi vil gifte oss på da?

Vi har allerede utsatt det en gang,og vi har bestilt kaketopp med navn og dato,og det samme med servietter.

Så nå nekter vi å finne en ny dag en gang til..Men jeg mister helt gutsen til å fortsette planleggingen når familien skal være så vrang jo:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det er jo deres dag, ikke dems. De er kun gjester. De har jo ingenting med det å gjøre! Eneste de skal tenke på er at de skal kose seg på bryllupsdagen deres og gjøre deres dag perfekt. Blir oppgitt av familiemedlemmer som absolutt skal ha et ord med i laget om alt.

Jeg synes familien din har oppført seg frekt...

Skjønner veldig godt at du er lei deg. Det eneste jeg kan si er at du må heve deg over det, og ikke vis at du lar deg tråkke på. Uansett hva de sier så må du stå på ditt.

Det går nok bra skal du se. Ønsker deg lykke til med planleggingen ihvertfall :o)

Skrevet

Blås i hva de sier!

Antakelig er det kun noen få som reagerer på valget av datoen!

Selv syns jeg nyttårsaften er oppskrytt, og kunne fint tenke meg å dra i ett bryllup på en sånn dag. Kan jo samle familien for det??

Og det med : en dag å komme seg på??? Hva er det da? Hadde du hatt bryllup en lørdag ville det også kun vært søndag å komme seg på....

Gå for dagen dere!

Skrevet

Herregud, så motbydelig oppførsel av familien din!

Gi blaffen, og fortsett planleggingen, sånne surpomper går det ikke an å bry seg om.

Langt hjemmefra...... Latterlig.

Nyttårsaften er så utrolig oppskrytt, veldig fin dag å ha et bryllup på, da bruker man jo dagen til noe fornuftig og hyggelig!

Stå på!

Skrevet

Næmen i all verden, det var da frekk oppførsel av både bror og far, går det an?? Og for langt hjemmefra når det er 1,5 mil??

Det er dere som bestemmer når, hvor oghvordan dere vil gifte dere, og det må familie og venner bare respektere. Er jo lov å mene sitt om ditt og datt, men å ringe og fyre løs på deg da stakkars....

Håper du klarer kose deg med planleggingen og at dere får en kjempefin feiring :)

Hver nyttårsaften er det jo like mye styr med hvem, hva, hvor for meg i hvert fall, så skulle gjerne kommet i bryllup den dagen :)

Skrevet

hallo når du sier at de bare får 1 dag å komme seg på skal alle sammen drikke seg drita full høres nesten slik ut...

uansett hvilken dag man gifter seg på (hvis det er lørdag) så har jo ALLE sammen bare en dag å komme seg på da!

og at de synes 1,5 mil er for langt å ha festen....hmm de ville kanskje ha festen hjemme hos seg selv høres nesten slik ut!

og nyttårsaften er ikke så festedag synes jeg...men kanskje for din bror hørtes slik ut!

hvor gammel er din bror om jeg tørr spørre??

blås i hva de andre sier det er dere som skal gifte dere og da bestemmer dere når dere skal gjøre det også..ikke broren eller faren din!

ønsker deg lykke til videre med planleggingen..:))

Skrevet

tusen takk for positiv respons,nå fikk jeg tilbake lysten til å fortsette planleggingen!Tusen tusen takk;=)

Skrevet

Stakkars deg som har så ufølsom familie. Dette er jo din store dag og de burde være glad for at du har funnet en som du vil dele livet med. Godt å høre at du har fått nytte av støtten her inne :-).

Skal bli spennende å følge deg fremover.

Skrevet

Om jeg skulle valgt en annen dag å giftet meg på så ville jeg valgt nyttårsaften.

Tenk så fint det kan bli!! Mørkt ute, masse levende lys inne, dere kan ha fyrverkeri rundt midnatt og om det er snø den dagen kan dere ha lyslykter ute!

Nå er jeg gift da, men vi ble viet av Human Etisk forbund. Ser liksom for meg seremonien på nytt jeg nå hehe. Hadde det på en gammel herregård, inne i peisestua. Ser for meg rommet fylt av lys i alle størrelser, kan bruke sånne lysremser som man pynter til jul med - finnes jo i alle slags former (stjerner etc), blomster og nydelig musikk.

Opp veien til huset kunne vi hatt fakler langs hele, kunne til og med satt de i formasjon som monogrammet vårt ute i den store hagen.

Nei vet du jeg får nesten lyst til å gjøre alt på nytt haha!

Ønsker dere riktig lykke til og håper dagen blir fantastisk :)

Skrevet

Synes de burde sjerpe seg litt, det går an å prioritere et kommende brudepar..! Hmm, hva med å gifte seg utenlands den datoen da?? og så kan dere ha festen med fam.en annen dato...? Uansett, LYKKE TIL;O) Er glad på deres vegne!! Nyt dagen uansett og husk-det er DERES dag!

Skrevet

Men, i gjøsses navn! Hva er dette for noe da!?!? Er det ikke stas å bli bedt i bryllup da - uansett dato?

Vi har selv vært ibryllup på nyttårsaften, og det var den flotteste nyttårsaften jeg noen gang har vært med på!

Nei, hev deg over de, fortsett planlegginga, så får de som ikke vil komme, bare la det være... Det er deres dag, og de som vil virkelig være med å feire dere, gjør det uansett dato..

Lykke til!

Skrevet

Huff... det er kjedelig når man bare skal få sure miner :=( Men planlegg dagen utfra dine håp og ønsker, og du skal se det løser seg og blir enda bedre enn forventet!!! Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, ærlig talt altså... Fortsett å planlegge den store dagen, og gratulerer med avgjørelsen! Når datoen er bestemt, er det mye som er gjort. Tenk de fine, kalde vinterfargene middagsbordet kan dekkes med... lagde alt selv, og storkosa meg. Vi gifta oss i sommer.

Har vært i bryllup på den datoen. Var strålende!! Og da rekettene lyste opp himmelen, stod alle ute. Klemte hverandre og ønsket hverandre godt nyttår. Og tror dagen til brudeparet var veldig spesiell.

Lykke til videre da, med den spennende planleggingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...