Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Dere må gjerne le - men det jeg lurer på er hva slags bag dere pakker utstyret i?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 jeg har en stor, svart tøy-bag...rett og slett...=)
BabyV Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Dette var et nytt og annerledes spm vedrørende sykehusbagen :-) En mellomstor vanlig svart bag. Lettere å sette unna enn f.eks en trillekoffert. Det er en del sykehus som ikke har så mye plass så da tenkte jeg at det kunne være greit med en bag istendefor en liten trillekoffert.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Jeg hadde bag forrige gang, det ble så rotete, så jeg prøver trillekoffert nå. Satser på barselhotell, da.
r r r Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Liten trillekoffert fungerer fint. Den kan lett settes under senga den.
smy & prompegrisen Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Pakker i ryggsekk jeg...har ikke noen bag! Og trillekofferten min er for stor, skal ikke flytte heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå