Gå til innhold

Angående sykehusbagen;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere må gjerne le - men det jeg lurer på er hva slags bag dere pakker utstyret i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en stor, svart tøy-bag...rett og slett...=)

Skrevet

Dette var et nytt og annerledes spm vedrørende sykehusbagen :-)

En mellomstor vanlig svart bag. Lettere å sette unna enn f.eks en trillekoffert. Det er en del sykehus som ikke har så mye plass så da tenkte jeg at det kunne være greit med en bag istendefor en liten trillekoffert.

Skrevet

Jeg hadde bag forrige gang, det ble så rotete, så jeg prøver trillekoffert nå. Satser på barselhotell, da.

Skrevet

Liten trillekoffert fungerer fint. Den kan lett settes under senga den.

Skrevet

Pakker i ryggsekk jeg...har ikke noen bag! Og trillekofferten min er for stor, skal ikke flytte heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...