Gå til innhold

Noen som kan svare meg på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅh er så lei av disse blødningene! Hadde SA den 27 juli, altså over 3 uker siden. Etter ca 2 uker siden var jeg ferdig med å blø, trodde jeg, hadde kun litt utflod da. Men etter 5-6 dager har jeg begynt å blø igjen.. Men blodet er helt brunt, men av og til rødt i. Men det er ikke bare brun utflod, for det kommer en del... Sorry for detaljer.. Men hva kan dette være? Kan det være mensen som har kommet, at jeg har hatt EL i mellomtiden? Men da var jo syklusen veldig kort.. Og hvorfor er det brunt..

Forstår at syklusen kan komme litt i ubalanse etter SA, men.. ååhh.. er så lei! Og nå vet jeg ikke når jeg har EL eller noen ting..

Ble visst litt klagete innlegg dette men... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det kan være rester, eller lommer, av blod i livmora som den kroppen nå tømmer seg for. Har du hatt noen murringer der nede i det siste? Jeg opplevde nemlig at det i tre dager kom litt brunlig blod etterfulgt av friskt noen uker etter MA'en min. Da jeg ble undersøkt med UL viste det seg å være to små blodansamlinger innert i livmora, i tillegg til en cyste på den ene eggstokken. Cysten kunne visst også være årsaken til blødningen, men legen trodde det var livmoren som nå ryddet opp. Jeg velger derfor å tolke blødningen som et godt tegn på at kroppen reparerer seg slik at jeg kan bli gravid igjen.

Du burde kanskje ta kontakt med legen din snart uansett med tanke på videre prøving, så kanskje du kan ta det opp med henne/ham da?

Du virker ikke spesielt klagete med tanke på hva du har vært gjennom, forresten. :-/

Lykke til fremover!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...