Mamma'n til lille David Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 huff.. jeg drikker og drikker og drikker.. juice,vann,melk ect...og de siste dagene har jeg rett og slett vært sprengt i magen pga all drikkingen min.. går på do i ett sett.. noen som har det som meg?
Skuddårsmamma=) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hei! Har det nok ikke som deg, men det er vell ganske vanlig å ha behov for litt ekstra væske nå som man er gravid. Nå vet ikke jeg hvor lenge siden det er siden du har vært til lege/jm og fått sjekket urinen din, men det kunne kanskje vært en ide dersom du drikker MYE mer enn normalt!?!? Jeg tenker da på svangerskapsdiabetes. Kanskje har du fått det?
Bdancer Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Det kan hende det er normalt, man treger jo gjerne mer væske nå enn ellers. Men hvis du drikker veeeeldig mye bør du sjekke at du ikke har svangerskapsdiabetes.
Gjest Lenchen Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg er veldig tørst om morgenen. Styrter 2 store glass vann før jeg får gjort noe annet. Resten av dagen drikker jeg normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå