Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Du er søt og grei defor liker alle deg! roser er røde fioler er blå mami er slitsom men det er dere å! i et lite bakkehell satt en mami nå i kveld snudde hodet rundt omkring,, eller vent litt nå, var det kanskje rommet som snurret rundt hodet? Natta folkens!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Ha ha:) Alle barna ga seg i tide Unntatt Mami 87 og nydelige natalie med diktinga nå så blir de ganske farlige
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 hoho klokken er jo bare 12! jeg sier natta for da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå