Gå til innhold

Hvordan går det med barna deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

som nå har behynt i barnehagen?

Gråter de mye eller bare ved levering?

Min gråter vist en del...vanskelig å gjøre noe med det kanskje også.prøver å hente tidligere da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min begynte 2 aug. er 17 mnd. Har gått så strålende! Hatt såvidt litt sutring 2 dager når jeg har levert :) Og han blir litt sliten og sutrete før luren sin, men det går over all forventning. Han stortrives!

Er som oftest i bhg fra 0730 (han våkner tidlig, så da leverer jeg da selv om jeg har fri 2-3 dager i uken + at han maser om å gå ut døra om morgenen, hehe) til 15-1530.

Skrevet

Det går dårlig! :o( Mye gråt, hun spiser ikke i barnehagen, sover ikke, gråter masse! I kveld ble hun helt hysterisk når bestemor skulle være barnevakt, pappan måtte dra bort til slutt....Vi sliter! I tillegg har hun kløyvd leppe i kveld og sydd, så akkurat nå går det skikkelig dårlig!! ;o(

Skrevet

hvor gammel er hun da?

Merket det samme med vårt barn også. Med engang jeg gjør noe som kan oppfattes som om at jeg skal ut alene, blir hun veldig på vakt. Skal gjerne klenge seg fast i beina mine. Redd for at noen skal komme å pnsse da sikkert.

Veldig synd det skulle bli slik.

Når jeg forteller henne på kvelden "i morgen skal vi i barnehagen å leke!" får jeg bare sutring og "NEI!" til svar.

Den første og andre dagen, gledde hun seg kjempe mye til å få komme opp der.

Får bar ehåper det ordner seg, og at vi ikke skremmer henne.

Skrevet

Hun blir 2 år om 2 uker. Ja, hun er på vakt, kan ikke gå på do nå engang uten at hun hyler. Hun gledet seg veldig de 2 første dagene, på 3. dag gråt hun med det samme vi kom inn døra der....Kjipt, siden jeg begynner å jobbe i neste uke. :o(

Gammel er din da?

Skrevet

Akkurat samme her. 2 år! og på 3 dag var det vist "hennes værste dag" der oppe. neste uke begynner det for allvor med oss også. så det er jo utrolig synd om hun skal få panikk bare vi snakker om barnehagen på fritiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...