Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Nå har jeg snublet over deg både på tulleinnlegg på krangle, og på innlegg her. Koselig at du fortsatt er her - men kan du slutte å tro at ALLE hentydninger til drama handler om deg? Noen inne på krangle lagde et standard "nå stikker jeg fra dere"-innlegg. Det er stadig noen som skriver sånne innlegg, men DU tok det automatisk som om det handlet kun om DEG. Ikke vær så paranoid. Det er vel ingen her som er ute etter å ta deg?? Har aldri før opplevd at en småkrangel på skravle blir holdt i live i flere dager...vi pleier å legge møkka død etter et halvt døgns tid, ting pleier å bli glemt fort av alle parter. Men du benytter enhver anledning til å hoppe inn på innlegg som IKKE omtaler deg, for å kunne forsvare deg på det mest dramatiske vis. Hvorfor gidder du? Selv ser jeg iallfall ironien og humoren i at jeg gidder å lage DETTE innlegget...hehe. Blir sikkert mer tull nå. Men måtte bare få det ut, Våler, jeg får helt fnatt av den paranoian din.
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vålerenga, du behøver ikke forsvare deg for noen her inne... Noen skal gnikke og gnu, vende på hver krone og gjerne polere den litt for å se om det går an å vri på den siste setningen! Sånn er det alltid her inne... Nesten verre å si hadet og forsvare seg. Du har din mening, drit i hva alle andre sier og mener, drit i å forsvare deg! Du behøver ikke forsvare deg og dine valg for en gjeng ukjent høner her inne:-p Gir deg en klem jeg, skjønner at du ikke synes dette er så lett... PS: Hadde jeg vært deg hadde jeg latt være å svare på noe som angikk den trafikksaken og ting som sårer deg, da slipper du å kaste bensin på bålet, for er det noe de liker her inne er det folk de kan"glefse litt etter" :-p
Libido- Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Nå har du sagt "hadet" i hele dag... Lenge til du drar?
Mamman til M&E Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Enig ,med deg Twintipp. Jammen er det mange intrigemakere her inne, som elsker å drite ut andre, særlig om noen er sårbare. Det er jo ofte slik at det er mobberen det er mest synd på, da de er så "små" at de må tråkke på andre for å føle seg bedre selv. Ynkelige mennesker.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Sier meg enig med både twintipp og magnus sin mamma
fleXibel Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Ingen som er ute etter å ta henne?? Du kunne lurt meg sånn du driv på. *rister på hodet*
-Hengebuksvinet- Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 og ikke tenk mer på dette innlegget om broren din. Det er snart glemt, om ikke du selv bidrar til å skubbe det opp igjen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå