Gå til innhold

Ang. blod. Håper noen kan svare meg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld når jeg var på do (tissa) så var det tydelig at det var litt blod der. Var rosa liksom. Fikk litt panikk så jeg tørket meg igjen og da var det det samme.. IKKE mye i det hele tatt. Er det noe jeg burde bekymre meg over eller?? Det har ikke kommet noe etter det.

Tenkte kanskje at det var slimproppen som delvis har gått fordi når jeg var på do neste gang var det ikke noe tegn til blod med det var mer utflod enn normalt.

Er jo 33 uker i dag.=)

I mitt forrige svangerskap når jeg tror slimproppen gikk da var det kanskje 1-2 dager etterpå så var jeg i fødsel. (!)

Har fått beskjed på at om jeg går i fødsel nå så vil de IKKE stoppe det.(!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg har jo hatt MASSE mensenmurringer i det siste. Har vært til legen, men det ser ikke ut som om at jeg var moden. Hmmm....

Skrevet

hmm, ikke lett å vite..men ring føden siden du har hatt blod..kan jo være noe..de vet det vettu...

Menssmurringene kan være modning..ring føden å hold oss oppdatert..

masse lykke til

Skrevet

Er det sånn at hvis det kommer blod bør man ringe føden eller? Har liksom ikke lyst til å ringe hvis at det er vanlig eller at det ikke "er noe" hvis du skjønner??

Skrevet

Tror du bare skal ringe jeg, om ikke annet så for å få det ut av verden. Ingen spørsmål er for dumme. Er sannsynligvis ingenting, men ikke noen vits i å gå rundt å være bekymret heller. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...