EnJente_m_EnJente Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=97
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde de til jenta mi sist vinter og de er knallgode å ha på i vogna når det er skikkelig kaldt. Anbefales! Skal ha de i år også. Saueull inni!
solastråler Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Slik har jeg også hatt til mine barn, nå har min nevø arvet dem. De er kjempe god. Vært og prøve. Ser de har utvidet kolleksjonen siden jeg kjøpte sist. likte de grønne med blomster på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå