Gå til innhold

Flere som ikke har fått den brune streken ned??

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Er 29+5 og enda ikke fått den...Fikk den ca 14 uker ut i svangerskapet med førstemann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke denne streken og hadde ikke det sist heller

Gjest Ut på tur
Skrevet

Hvilken strek er dette?sikkert dumt sp.mål...men....

Skrevet

streken som går fra navlen og ned. linea negra som den så fint heter;) kan også gå fra navlen og opp!

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har heller ikke fått noen strek. Er vel ikke alle som får den?

Skrevet

13 dager til termin og ingen strek,like greit tenker nå jeg:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Den har ikke jeg fått... så da kommer den nok ikke ;)

Skrevet

Har heller ikke fått den og jeg har termin om tre (snart 2) dager. Har hørt at det var et typisk tegn på jente, og siden jeg venter jente har jeg gått og ventet på den. Men ser ikke ut som den kommer.

Skrevet

jeg er 34+6 og har heller ikke fått den.

Skrevet

Venter gutt og har mørk strek fra helt øverst på magen og helt ned. Helt ok, det, ingen strekkmerker foreløpig så denne streken som deler hele magen i 2 får jeg vel tåle...:) 37 uker i dag

Skrevet

Jeg har aldri hatt den, er i uke 28 og dette er mitt 4 svangerskap.

Så det er nok ikke alle som får den.

Skrevet

uke 35 og strekløs;)

Skrevet

17 dager igjen og ingen strek her!

Skrevet

Ingen strek her nei.. hehe:)

Skrevet

Sist jeg var gravid fikk jeg denne streken, ( den gikk bort med en gang etter fødselen) Men denne gangen har jeg ikke fått den. ( gutt i begge svangerskap)

Skrevet

jeg har ikke og tror ikek jeg kommer til å få heller:o)fikk ikke med de to andre heller...montro hvorfor noen får den og andre ikke...noen som veit?

Skrevet

Fikk den tidleg sist svangerskap, nå hadde jeg egentilg gittopp å vente på den ,men tror du ikke den dukka opp i denne uken da??!!! er i uke 34... he he så den kom til slutt..

Skrevet

Ikke fått den nå eller tidligere.

Skrevet

Ikke fått den nå, og fikk den heller ikke sist.

Skrevet

har hatt strek i alle guttene sine sv,men ikke nå med jenta. er 34+5:)

Skrevet

Er i uke 31 og fikk den for en god stund siden, men den vises ikke veldig godt. Har også fått en vannrett en, så det ser ut som en stor pluss på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...