Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Vi er i alle fall svært godt fornøyd med Voksi Aktiv 0-6. Varm og god, enkel å bruke og stor nok til "store" barn.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg har hatt lammeskinnspose til mine to og vært superfornøyd! Nå er vesla vokst fra den så i år blir det en type dunpose som er lang og romslig.Håper den funker like bra ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vi har brukt den gode gamle voksi posen til storebror (de to årene han sov vinterstid på dagen og skal bruke den til lillebror til vinteren og sikkert neste vinter også. Den er veldig varm og tar jo en del plass, men vi er kjempe fornøyd med den.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Har en voksipose som e blitt brukt te mine to gutter på 11 år og på 3 år, og den blir brukt nå te minstemann.. Har prøvd lammeskinnspose, men det ble te at voksiposen e best for oss.. Kjøpte i sommer sommerdyne og bæreplate te voksiposen, og e storfornøyd.. Posen e 12 år gammel og ser ny ut, slitesterke saker..
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg kjøpte Ticket2Heaven dunpose i fjor og det angret jeg ikke et sekund på. Lillegutt var alltid god og varm og den er veldig lett å holde ren! )
Forskeren Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Du kan ikke stille spørsmålet uten å si hvilken vogn du har! Jeg har Odenwalder dunpose i OTH vogn, liker den godt, eneste synes den er litt for lang (den med bamse på) for vognen, burde kanskje hadde den Lammy XL (den har uttakbart lammeskinn også, virker bra synes jeg). Men hvis du har stor vogn som Simo/Brio etc spiller det vel ingen rolle.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Anbefaler odenwäler lamy xl. God dunpose med lammeskinnsinnlegg, kan reguleres i bredden med glidlåser, er vann og vindtett og vaskbar i maskin på 60 grader. Lammeskinnsinnlegget kan tas ut. Det er snorer så man kan stramme så det blir lunt rundt hodet og det er selehull. Du kan se den på www.lilleprisen.no De andre odenwälder posene er også gode.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 fikk voksi pose til snuppa da hun ble født og kommer til å bruke den til lille snupp ogaå... angrer ikke ett sek!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Har Odenwalder Lammy Xl,er ganske så fornøyd med den:) Har også OTH vogn,passer som hånd i hanske!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Vi har Odenwalder, den med bamse inni. Er kjempefornøyd med den! Koster 900kr.
EnJente_m_EnJente Skrevet 19. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2007 Jepp det tenkte jeg ikke på, jeg har en simo og en quinny, men kjøpte simoen nettopp, så blir sportsdelen i den vognen jeg kommer til å bruke over vinteren tror jeg ! Barnet er snart et år, da bør man vel kjøpe en stor pose kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå