Babyfacepsycho Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Skulle jo kanskje ha skrevet 22.00 eller 23.00. =)
Babyfacepsycho Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Ok. Takk for svar. Da har dem 5 minutter på seg da. =)
St.Sunniva Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Sitter og venter på det samme selv....her hyler de utenfor! Enda det er 10 grader ute, så sitter de jammen ute...brrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå