Gå til innhold

Har dere noen nære...

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninner som er gravide samtidig som dere?

er så heldig å få dele denne tiden med min kjære søster, bare 11 uker imellom oss! veldig deilig å vite at jeg har noen jeg kan gå til med bekymringer og gleder!!!... og ikke minst få en nær lekekamerat til min lille skatt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. Bestevennina mi har termin 4 uker før meg, hun er førstegangs da, og jeg venter mitt andre barn, men det er ikke så nøye :)

Skrevet

Mens jeg har pratet om baby i evigheter, og barnet vårt var nøye planlagt, så har ingen av mine næreste venninner vært i nærheten av å tenke barn, så jeg var dermed veldig innstilt på å gå gravid alene (har jo noen "ikke så nære" venninner som er gravide, men dog...) Gleden var derfor stor (overraskelsen kanskje enda større!) da en av de ringte og fortalte at hun "oooops, var gravid...!" med han hun da hadde vært sammen med i ca to måneder (og da var hun ca åtte uker på vei, så det var fulltreffer på første :D ) Nå ligger hun vel drøyt fire uker foran meg, jeg hadde vel akkurat funnet ut at spiren satt da hun ringte.

Det er så koselig, og sikkert også avlastende for våre "ikke-gravide" venninner", for nå kan vi holde alt snakket om pupper som lekker, babyer som sparker, mager som vokser og rygger som verker, for oss selv, og ikke "plage" alle de andre med det. Kjempekjekt :)

Skrevet

Jeg har ei veninne som har termin i samme måned som meg. 13 dager før meg (eller 8 ifølge tidlig ul) Det er kjempekos! Ingen av oss viste at vi begge var prøvere.

Skrevet

Svigerinnen min fikk baby på torsdag:) Nærmeste jeg kommer:)

Skrevet

Har ei venninde som har termin 13 dager før meg, ei som egentlig hadde termin samme dag som meg, men ble satt ei uke tilbake på tidlig ul, og ei som skal ha 3 mnd før jeg skal ha.. Hu som skal ha 3 mnd før meg, er nærmeste nabo, de to andre bor ett stykke unna dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...