90210 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 I dag tidlig (8dager over ikm) testet jeg med strips fra billigeteste.dk og fikk negativ... Så litt utpå dagen ble jeg desperat og fikk mor til å kjøre inn til nød-apoteket og kjøpe en CB test til meg. Da jeg gikk på siste toalettbesøk før hun kom så hadde TR kommet!!! Neeeeeeeeeeei Nå er jeg allså bare så lei meg! Føler meg bare så tom og trist! Jeg som var såå sikker på at spiren satt! Men nei... Huff nei nå er jeg fortvilet, sint og lei!
Bomsedeisi Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Huf jeg føler virkelig med deg. Man ønsker så sterkt en liten spire i magen SÅ kommer den dumme tanta. Håper det klaffer for deg neste pp.
90210 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Ja, nå skal sambo komme hjem fra nordsjøen på fredag så fra og med fredag er det sex annenhver dag her i gården! hehe Huff jaja men nå er jeg lei! Nå SKAL jeg ha en spire! Så I gotta do what I gotta do..
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Å, fy så kjipt å gå så lenge over -så ingen ting!! Hadde blitt ganske pissed selv jeg! Men godt at typen kommer hjem da, så dere får prøve på neste pp..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Sender deg en stoor trøsteklem! Skjønner veldig godt at du er sint og lei deg nå Håper den sitter neste gang.
90210 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for oppmuntringen. Dere er gode å ha Huff jable lei meg men men det er nok ikke annet å gjøre enn å prøve igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå