Gå til innhold

noen som har opplevd dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag med veldig vondt i mellom beina..fant ut at jeg er veldig hoven nedntil, kjennes ut som jeg har syklet i 3 uker..hihi

Er det normalt nå på slutten eller? er 38+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig hoven nedantil en god stund nå. Jordmor sa det var nok så normalt.

Skrevet

Heisann.

Jeg er i uke 39 jeg også...og veeeeldig hoven nedentil. Henger og slenger der liksom, huff, det hørtes ille ut, men er ikke akkurat den samme der nei...:)tror det er ganske vanlig, blir jo blodfyllt der nede, når en fødsel er i vente..

Skrevet

Ikke så hoven, bare veldig øm/vondt. Kjennes ut som om vi akkurat har pula masse, noe jeg ikke kan se å ha vært med på, så må nok være no annet ;)

Skrevet

ja, det er akkurat som det henger og slenger..hihi, så mye rart som skjer med kroppen min de siste dager..herregud..

Men det er også fantastisk å vite at kroppen min forbereder seg, men det er jo ikke akkurat behagelig da...

håper en fødsel er nær da:)

masse lykke til + litt ##########fødestøv########

Skrevet

Ja, det kjenner jeg veldig igjen. Vondt å komme seg ut av senga om natten fordi jeg liksom er så støl mellom bena. Må vralte meg av gårde he he.

Skrevet

Samme her. Har hatt det siden uke 32, og er nå i uke 35. Til tider er det vondt å snu seg i senga. Kjennes veldig ømt ut, og på en måte så stikker det litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...