conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Våknet i dag med veldig vondt i mellom beina..fant ut at jeg er veldig hoven nedntil, kjennes ut som jeg har syklet i 3 uker..hihi Er det normalt nå på slutten eller? er 38+2
alvis Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg har vært veldig hoven nedantil en god stund nå. Jordmor sa det var nok så normalt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Heisann. Jeg er i uke 39 jeg også...og veeeeldig hoven nedentil. Henger og slenger der liksom, huff, det hørtes ille ut, men er ikke akkurat den samme der nei...:)tror det er ganske vanlig, blir jo blodfyllt der nede, når en fødsel er i vente..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Ikke så hoven, bare veldig øm/vondt. Kjennes ut som om vi akkurat har pula masse, noe jeg ikke kan se å ha vært med på, så må nok være no annet
conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 ja, det er akkurat som det henger og slenger..hihi, så mye rart som skjer med kroppen min de siste dager..herregud.. Men det er også fantastisk å vite at kroppen min forbereder seg, men det er jo ikke akkurat behagelig da... håper en fødsel er nær da:) masse lykke til + litt ##########fødestøv########
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Ja, det kjenner jeg veldig igjen. Vondt å komme seg ut av senga om natten fordi jeg liksom er så støl mellom bena. Må vralte meg av gårde he he.
spireliten Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Samme her. Har hatt det siden uke 32, og er nå i uke 35. Til tider er det vondt å snu seg i senga. Kjennes veldig ømt ut, og på en måte så stikker det litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå