Gå til innhold

utdrikningslag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg skal gifte meg om 2 veke... men ha et problem... skal ha utdrikningslag neste helg,men får ikkje fri fra jobben... har tydligvis en merkelig sjef.. ikkje snakk om å få fri,eller bytte vakt eller noken ting!!

noken som ha opplevd lignande? eller e han virkeli heilt blåst???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan jobbe for deg da? Nå vet jeg ikke hva du jobber med men...

Skrevet

jobba i resepsjonen på et lite hotell som bare ha sesongåpent,og lite ansatte der ja!!!

så nei,ingen kan jobbe for meg,anna enn sjefen sjøl da!! blir forbanna på heile greia!

lyst å berre slutte,for de e jo berre 3 veke igjen til dei stenge for sesongen liksom.. trivst ikkje der uansett!!

berre kjipt at eg trenge pengane

Skrevet

Kanskje det er lureri?

1. Det er ikke neste helg det er UDL, men i morgen

2. Sjefen har tenkt å jobbe for deg, men lurer deg.

Går an å håpe!

Skrevet

kanskje det er endel av opplegget, du tror det ikke blir utdrikkingslag fordi duikke får fri, går på jobb oh blir henta og alt er i orden..det hadde vel vært artig...

Skrevet

tvila vanvitti sterkt på de.. de e jo søndag i morga da..

og eg skal love deg at sjefen min hadde aldri i verden gidda å stått på jobb fordi at EG skulle få ha utdriknoingslag.. han eige jo ikkje sympati eller samvittighet...

men ja,de går an å håpe.. men f... ka skal eg gjere da?

Skrevet

de e ikkje lureri!! eg har beøk av min forlover og ho e heilt i fra seg for at ho ikkje ha fått ordna fri til meg.. og ho hadde ikkje sagt de rett i ansiktet på meg at eg ikkje hadde fri viss eg hadde fått de når ho såg kor lei meg eg va!

sjefen min var faktisk direkte ufin i telefonen mot ho! drittsekken

Skrevet

Men du, hvordan vet du at du skal ha utdrikningslag om to uker?

Sikker på at vennindene dine har avtalt med sjefen om at han skal si at du ikke får fri.. og så kommer de å henter deg på jobben??

ELLER at de kommer å henter deg helgen FØR. Bare for å avlede deg liksom..

Skrevet

men les jo ka eg skrive da!! eg veit me 100 % sikkerhet at de ikkje e lureri!!! trenge råd om ka eg skal gjere på jobben.. skal eg snakke me sjefen sjøl? ka skal eg seie.. ?

han e veldi vanskeli å snakke me.. aldri tid,og aldri aleine.. enten telefon eller masse folk rundt seg...

sukk.. og ikkje minst et temperamang som ikkje ligna grisen!

Skrevet

kan dere ikke ta ut.d.laget på en annen dag? eller en annen helg?

ev. si at du er syk den dagen.

Skrevet

passa ikkje andre daga enn den dagen.. 2 veke igjen til bryllup.. gubben har sitt utdriknongslag i dag.. eg skal ha neste helg.. vi bor i ei lita bygd på vestlandet og her skjer ingenting utenom helgane. og eg skal jobb tidlivakt lørdag og søndag.. hadde eg fått fri en av dagane hadde de gått fint.. fredag fri lørdag eler lørdag fri søndag.. kan jobbe tidlivakt den dagen de skal skje på liksom..

eg blir så frustrert!!!

litt eit å seie eg e sjuk dendagen når han veit eg egentlig skal drikkast ut den dagen likosm.. blir litt for opplysande...

Skrevet

Idiot. Skulle gjerne tatt vakta di eg, om du bur her i nærleiken.

Skrevet

tusen hjertelig takk for de.. veldi god tanke.. men reknakje me du bur her i området da... sukk...

fortvila..

Skrevet

Og da kan han ikke sette deg på senvakt da i det minste?? hjelpes :( har du fri fredag? kan dere ta det torsdagskveld da om de andre i gjengen greier å ta seg e fridag på fredag?

Skrevet

skal til frisør fredagen klokka 10.00 på prøvetime... og ikkje noke særlig å vere fyllejuk da liksom..

alt e berre styr!!

gir opp snart...

må få han til å ta søndagsvakta på en eller annen måte.. eller seie opp

Skrevet

skal du si opp uansett da? har du ny jobb på handen?

Hvor lang er oppsigelsestiden din?

spør han om dere ikke kan bytte vakt på søndag, slik at han står tidlig og du sen :)

Skrevet

nytt problem.. eg jobba ikkje seinvakter.. bare tidli.. e ikkje opplært på seinvakter enda.. bli nok ikkje de heller.. :)

ha ny jobb på hand ja,.. men den e vel ikkje klar før om 45 dag ca... tru eg :)

e ikkje sikker på oppseiingstid.. men rekna me de e en måne som alle andre plassa,så de hjelpe ikkje så mykje de heller...

men takk for alle råd.. men no må eg legge meg.. skal på opp klokka 6 i morga tidlig. skrive gjerne meir svar.. eg svara igjen i morga

god natt jenter!!!

Skrevet

syns kanskje forloveren din er litt teit jeg da som legger utdr.laget til den dagen du jobber... hvorfor har hun ikke hatt dette litt før??

høres merkelig ut spør du meg.. det er jo sykt å måtte ta seg fri eller bruke egenmelding for å delta i sitt eget utdrikningslag. Dårlig planlagt av forlover!!!

Skrevet

ja,de kan du seie.. men eg ha jo jobbehelg ganske ofte... og ho va litt for sein me å ringe å spørre meg fri fra jobben.

da va eg allerede satt opp på vakt... kjipt ja.. men men...

ha spurt ei om å bytte vakt no da.. skulle få svar i løpet av dagen.. da får eg fri lørdag,så da e de et håp om at eg får utd.lag på fredag! :)

håpe håpe håpe

Skrevet

da er du nok bare "sjuk" til helga.... det ville jeg vært... selv om han skjønner at du juger....

han kan ikke gjøre noe med det uansett...

Skrevet

Håper det ordner seg for deg!

Til meg gikk det veldig fint :-) Sjefen satt meg opp en lørdag jeg ikke skulle jobbe egentlig, men det tenkte jeg ikke noe over siden jeg har blitt satt opp litt hytt og pine ellers i sommer.. Jentene kom og hentet meg halv elleve, og da kom sjefen min og tok over :-))

Synd du har en så vrang sjef, OG kolleger! Ville stilt opp om ei av mine kolleger skulle drikkes ut :-)

Skrevet

ja,de hadde eg og absolutt gjort.. problemet va at ho eg kan bytte med har egentlig planlagt tur den helga,og ho ha ikkje hatt frihelg på leeeenge...

ho måtte tenke på de til i morga da.. håpe virkeli at ho kan.. da blir de utdriknionglag på fredag,når alle e ferdige på jobb.. sjøl om de blir litt teit at eg veit om de.. men de e no bedre enn at de ikkje blir.. eg veit no ikkje ka som skal skje og ken som skal vere me så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...