EnJente_m_EnJente Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 da var snuppa min helt ferdig med drikke om natten ! Tok lengre tid med henne da hun aldri har spist omtrent, hun levde på melk, så nattemelk var noe jeg ikke ville ta fra henne pga dette. Iallefall tok det bare en natt med avvenning så var hun ferdig ! SUKK så deilig ! Nå våkner jeg kanskje to ganger av at hun mister smokk osv. og ikke finner den. HALLELUJA !
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Så bra:-) Grattis med din datters "prestasjon" Tihi:) Deilig for både mor og barn, det!
EnJente_m_EnJente Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Ja det føles bra hehe ! Takker
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 så deilig dah... godt for dere alle... ) flinke jenta di! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå