Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 ....mørke hår på magen? en liten veiviser liksom... er 21 uker på vei og hårene bare strømmer på.. ikke bare er de mørke, de blir lange også! tør jo ikke vise magen bar en gang.. er glad det er kaldere dager i møte og ikke noen bikinisesong! direkte usexy føler jeg meg! noen tips hva jeg kan gjøre???? hvis jeg napper hårene kommer vel hårene stive og enda mørkere ut igjen! huff..
Buick Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Er det frå navlen og nedover eller får du det over heile magen? Har dessverre ikkje noko godt tips, men heldigvis kan vi jo no dekke oss til litt med varmare kle;)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 bare fra navlen og ned.. men det er MER enn nok spør du meg..:/
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg nappet ut de verste!! Kommer ut i samme form som før du nappet... ble ikke noe annerledes her!! Så tok jeg litt sol med jevne mellom rom så det ikke blir hvitt mot svart! Men beige mot svart:)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg har ikke mørke hår, men jeg er lodden nok likevel. Har massevis av lyse "lange" (ikke som hårene på hodet, men lange til å være magehår) hår på magen, som står rett opp. Snodige greier. Og riktig lekkert
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 ja, det har kommet i det siste, skjønte ingenting jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå