Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg har gått på de litt snart 3 mnd. Har nettopp økt til 15mg. Syns de har virket litt, men nå har jeg så my innvendig uro og ekle tanker.. vil det si at disse tabl ikke funker på meg, eller bør jeg være mer tålmodig?
m@rie82 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 ikke godt å si. det er nok sikkert litt individuelt dette, når en vil merke virkning. kanskje du kan ta en tlf til legen din og høre? ønsker deg god bedring!
Skatteliten Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hei! Søkte på Felleskatalogen.no. (Der står det om alle typer medikamenter). Dette stod om Cipralex: "Vanligvis er 2-4 ukers behandling nødvendig for å oppnå antidepressiv respons. Etter bedring av symptomene bør behandlingen fortsette i minst 6 måneder for å vedlikeholde effekten". Hvis du fremdeles er plaget av uro og ekle tanker synes jeg du skal oppsøke legen din igjen, evt en annen lege, eller kanskje en psykolog som har greie på uro og sånt. Det kan virke som om disse tablettene ikke har fullt ut den lindringen som du trenger? Ikke vent med å få hjelp. Få hjelp nå ) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 De skal virke før det er gått tre mnd..Ta en tur til legen og spør om du kan bytte til et annet merke.De funker fint for meg,jeg har et helt annet liv nå,men de virker visst ikke for alle.Så bytt merke du:)Du kan jo kanskje øke dosen til max(20 mg),men du burde hatt noe efekt av de til nå.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Går du også til samtaleterapi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå