Gå til innhold

uff... jeg føler meg elendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... kanskje noen av dere kan roe meg...

vi er i spania og jeg har nettopp vasket masse... har brukt noe som ligner jif skurekrem og en en kraftig spray som virker mye sterkere enn den jif vindussprayen vi har i norge. kjente ikke før etterpå at det begynte å svi i lungene. brukte masse, vasket bad, kjøkken m.m. jeg er så redd for at dette er farlig for babyen, JEG føler meg jo dårlig av det. har luftet, men det hjelper lite, føler lukten sitter i veggene..

har vært så flink og prøvd å unngå diverse, men nå føler jeg meg bare helt fryktelig. hvordan kan dette ha skadet babyen, virker som vaskemidlene her nede er veldig sterke... prøvde å lese på flasken, men jeg forstår jo ca tre ord på spansk. håper noen har litt fakta, evt trøst å komme med...

lei seg klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ingenting om spanske vaskemidler da, men da jeg var gravid med sønnen min, vasket jeg kjøkkenviften i salmiakk-bad. Og det svei godt i nesen og lungene! Men han er frisk og rask og har ikke vært noe syk:)

Skrevet

tusen takk! det var noe sånt jeg trengte å høre... man blir jo helt tussete av å være gravid... jeg er forresten i uke 13.

Skrevet

jupp, jeg vet... Selv om jeg har et fullgått sv.skap bak meg, så tenker jeg mange rare tanker denne gangen også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...