Bella Donna Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Litt teit sp, men.... Dere som har lyse vogner; blir de veldig fort møkkete? Har så lyst på ei beige vogn, men det er jo kanskje ikke så veldig praktisk.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg har TFK joggster twist i fargen Sahara(lys beige). Den har foreløbig ikke blitt noe møkkete. Der lillebror sitter er fargen svart, så der vil man jo ikke se så godt hvis han griser. Har ikke hatt den på vinteren ennå, så vet ikke om den blir møkkete da. Men trekket er veldig lett å tørke av med en våt klut, så tror ikke det blir noe problem.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Holder seg så fin så har både lys beige og mørk grå vogn, ingen forskjell synes jeg
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg skal ha beige vogn..er sååå lei mørkeblåe og svarte vogner *blæææh*
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Vi har hatt begge deler, både mørk og lys vogn, og jeg synes faktisk skitten synes MYE mer på mørk vogn ;-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 ja det synes jeg også mamsemomsen is for eks, MYE tydeligere på mørkt stoff enn lyst..
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Jepp! Og gulp, slikking på bumperbar, støv, sand/grusstøv, kjekssmuler osv osv..! :-) Ren gjørme synes kanskje bedre på lys vogn, men det er ikke aktuelt å sitte i vogna så skitten, hehe..!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Nei nettopp hadde ikke tuppa fått lov til uasnett hvilken vogn vi hadde hatt med,, da måtte hun ha sittet på plast.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Har lys vogn og den holder seg fint den. Enkelte flekkere viser bedre på lyst,men andre flekker igjen viser bedre på mørkt.Så det er jo opp til hver enkelt. Det eneste jeg leste før jeg fikk gullgutten,var at hvis en valgte mørk vogn,måtte en være veldig obs på sommeren,så ikke babyen ble overopphetet,for den tiltrakk seg varme.
Odine! Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Vi har ei lys vogn. Den holdt seg fint, helt til vi flyttet og den måtte bo i garasje om natta. og nå har den svarte prikker(jordslag) på diverse steder. Den har også blitt skitten etter sølete sko på sittedelen, men den kan vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå