Gå til innhold

Til alle mammane her inne.:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det ikke deillig og være mamma?Det syns jeg,men tiden går så alt for fort....Så til alle dere mammane kos dere masse med de små nurkene deres,for denne tiden får dere aldri igjen.

Ha er kjempe flott helg:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det.. det er så fantastisk å være mamma.. setter pris på hvert sekund jeg har sammen med nurket mitt:)

Skrevet

Det er helt fantastisk å være mamma! Hun måtte alltid vært 3-4 måneder, det er helt fantastisk å våkne ved siden av henne i senga og så gliser hun hver gang jeg ser på henne ;)

Skrevet

Det er helt herlig ;) Tenker på det hver dag, og iallfall når jeg er litt sliten av og til - at jeg har en helt herlig gutt som jeg kunne gått i døden for. Hadde ikke trodd jeg skulle føle så sterkt for han før han kom, det er en overveldende følelse av å sette noen foran seg selv.

Ha en super helg du også, mamman til William :)

Skrevet

Ja det er det beste i hele verden:) Har koset meg så sinnsykt det året her!

Lilletulla mi er snart 1 år og gud som tiden flyr..

Skrevet

Takk for d! Er d aller beste i verden! Prøver å nyte tiden som best jeg kan, men av og til er d vanskelig å få tiden til å strekke til...Takk for d gode rådet, viktig å huske på i en travel hverdag.. :)

Skrevet

Nyter hvert sekund :)

Elsker den lille prinsessa mi over alt på jord!

Ante ikke at det gikk ann å bli så glad i noen, bli så overveldet av lykke!

Skrevet

Å ja...det er ubeskrivelig å være mamma :-D

Endelig gikk drømmen i oppfyllelse, og jeg finner ingen ord som er dekkende nok for hva jeg føler for lillegutt.

Takk for fint innlegg!!

Ha en fortsatt flott helg!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...