Blomsterenglene Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er du aldri på msn lenger? Eldste din har blitt høy az.. Og vil dere ha kattunge???
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Nei glemmer å logge meg på også studerer jeg nå så leser stor sett hver kveld og da blir jeg bare forstyrret. Ja han har vokst....he he tar snart igjen meg han....... NEI vi vil ikke ha en kattunge som tisser i senga di....ha ha ha
Blomsterenglene Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Stemme det.. Det første har du sagt før.. Hihi.. Han virker litt sjenert.. Egentlig.. Og hvordan vet du at Katta pisser i senga mi??? Har jeg sagt det til deg?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 He he det stod på nett her i dag tidlig da....... Ja han blir veldig gira når han ser deg og han er nok veldig nysgjerrig på deg, men gutten er født sjenert. Han blir veldig glad når han møter deg, hører det på måten han sier navnet ditt når han ser deg.=)
Blomsterenglene Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Syns jeg hørte han i stad se. Viss jeg ikke hørte feil da.. Sa han " er ikke det *******"? Eller noe i den rettningen? Han er jo så søt da.. Du får hilse fra meg og si at han kan komme og besøke oss når han vil=) Hadde hvert koselig vettu.. Synd Karsten sov i stad da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå