Gå til innhold

Undersøkelse!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, leste noe på en nettside nå som fikk meg til å lure...

Når dere skal ta en gravitest og bruker en kopp til å samle urinen opp i, hvordan gjør dere egentlig det?

Jeg har bare kjørt på, hehe, hvis dere skjønner, men leser på en nettside, at man skal bruke midtstrømsurinen og bare et lite minimum av væske.

Og her har jeg i alle år trodd at det bare var å peise på... hmmm... Kan dette ha noe med resultatet å gjøre?

Men hvordan gjør dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...Tisser og prøver så godt jeg kan å få mest mulig oppi koppen.....haha

LER MASSE

Man kan spørre om mye rart du ;o)

Skrevet

Jeg har alltid bare tisset på pinnen. Har ikke så mange kopper jeg vil ofre til "denslags!"

Skrevet

Jeg tissa på pinnen...

De som bruker kopp... brukes den til drikke etterpå?

Skrevet

er du redd du er graivd?

Tror ikke på det der....tisser rett på pinnen eg...

Skrevet

Jeg tisset mest på hånda alle 4 gangene, og positiv var den.. Nå er jeg visst mor, så jeg regner med at den var sånn høvelig rett.

Skrevet

Jeg har bare tatt en gravidtest én gang og da tissa jeg på pinnen. Funka som bare det!

Skrevet

dem som bruker kopp bruker nok engangs kopp:o)

Skrevet

Har alltid brukt kopp her, tissa litt oppi og så putta pinnen nedi. Da slipper jeg å lure på om jeg treffer eller ikke, hehe!

Skrevet

Plastkopp...haha....Engangs ja...Nei jeg drakk IKKE av den etterpå...LER....FYSJ.....

Skrevet

Bianca og sjarmøren

Ja det var det vettu, ikke alltid like lett det der...Enig med du :o)

Skrevet

Hehe, redd nei? ;-)

Bruker strimnler jeg, en så manisk tester som meg kaster ikke bort penger på fancy pinner!

Og for dere som er såååå morsomme, jeg bruker en plastkopp som KASTES etter bruk. Enkelte av dere har en litt for ekkel fantasi... *skitne damer* ;-)

Skrevet

Hehe, Mami, det er ikke bare pinne-tester på markedet vettu;-)

Skrevet

Enig Bianca:o)

Men skal man egentlig bruke koppen midtstrøms og bare en liten mengde?

Skrevet

Tissa litt i do,så i PLAST ENGANGSKOPPEN :-),og reten i do igjen.er slik man skal gjøre når man tar urinprøve også.

Skrevet

Blir jo som om du skal ha med deg en urinprøve det..

De glassene rommer ikke møe :P

Og, da skal man tisse litt i do først, forsøke deretter å få noe oppi det pitte lille glasset, og så tisse resten i do..

Har gjort det på samme måten når jeg tok gravi-test også. Blitt positivt to ganger, og har to barn :-)

Skrevet

hehe, skikkelig bra hufsemor:) Jeg har alltid lest bruksanivisningen nøye, selv de gangene det bare har gått noen dager siden sist jeg testet. Så jeg har alltid tisset litt, så holdt PLASTkoppen under, tisset i litt i den, og resten i do:) Så har jeg tatt testen oppi, helt tisset i do, og kastet plastkoppen :) Skal jo egentlig ha midtstrømsurinen (heter det virkelig det?) i urinprøven til JM/lege også da.

Skrevet

Hehe, det kommer med årene:p

Først er man manisk redd for om prevensjonen har feilet.

Noen år etter ender man opp med å teste bare et par dager etter el i håp om en ekstra strek! *ler* Da søker man etter alternative tester som ikke koster 110,-

Skrevet

Hehe, alt man lurer på en lørdagskveld vettu;-)

Skjønner jo at jeg skulle presisert PLASTkoppen, men regnet med at dere voksne(???) damer ville skjønne det!! Hehe...

Skrevet

hehe, er ikke alle som vil skjønne vet du :)

Skrevet

Plastkopp? Bruker vanlig kopp jeg, server kaffe i den dagen etterpå.

Hahaha! :P

Skrevet

Jeg tisset på pinner da jeg tok graviditetstestene, men jeg måtte jo ha med urinprøve til legen på hver sv.skapskontroll, så da måtte en sånn engangskopp til. Da var det å tisse litt, knipe igjen, sette koppen sånn ca der man trodde strålen skulle treffe, slippe opp, fylle halvveis i koppen, og så knipe litt igjen, ta koppen bort og slippe løs igjen. Dette var en ganske så detaljert beskrivelse, bør stå på disse engangskoppene;) Og ikke minst en advarsel: "Du kommer til å bomme, ha håndsåpe klar"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...