Gå til innhold

En liten oppdatering fra oss:) (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer nok en liten oppdatering fra oss:

Mina ligger fortsatt i med respiratorhjelp og et høyt trykk i lungene. Legene har nå snudd litt og vil prøve ut endel andre ting med medisinene. De har allerede begynt å trappe ned på noe for å øke noe annet. Mina er et tilfelle som de aldri før har opplevd. På de behandlingsmetodene som har gjort andre barn friske, responderer ikke hun. Derfor må de prøve ut litt forskjellig. Hun har med andre ord blitt en prøvekanin...

HVer dag er nå veldig spennende og samtidig veldig slitsom, siden de ikke kan fortelle oss hvordan hun vil reagere på desse tingene, går vi med en konstant angst for hva som kan skje.

Hun fikk onsdag lagt inn en trakektomi, slik at respiratoren ligger direkte inn i pusterøret hennes i halsen, dette gjorde at hun fikk ansiktet fritt. Det er veldig godt for oss å se hele henne, samtidig som det er ubeskrivelig vondt å tenke på at dette kan faktisk gå veldig galt.

Hun er mye mere våken nå, beveger seg som en normal baby, det hun kan få beveget seg uten å bli hindret av alle lednonger og slanger. Ligger å titter seg nysgjerrig rundt og sjarmerer de fleste. Bare å tenke tanken at, kanskje... Det skjærer meg langt ,langt inn i hjertet, ord kan vel egentlig ikke beskrive hva vi føler, blir vanskelig å sette ord på følelsene....

Men, en ting er sikkert, personalet, leger, sykepleiere, kirurger ved Ullevål er helt fantastiske, de gjør alt de kan for den lille jenta vår, vi kunne absolutt ikke hvert i bedre hender. Og det er veldig trygt å vite.

Det eneste de ikke kan gjøre er å gi oss det svaret vi vil ha....

Har lagt ut to bilder av prinsessa vår som er tatt idag på hennes 1.mnd bursdag:)

Kommer innom med flere oppdateringer etterhvert.

Takk for all støtte dere viser oss, jenter. Det varmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda.. dette hørtes ikke noe gøy ut=( sender masse tanker og ønsker lykke til=) tenk positivt! det er det beste dere kan gjøre både får vesla å dere selv=)

klem

Skrevet

så nydelig hun er;)

flott at hun er i de beste hender, foreldre og leger, sånn at hun får de beste forutsetninger for å klare seg!! Lykke til videre;)

Skrevet

Tøft å lese...

Ønsker dere masse lykke til

Jeg skal sende deres datter mange gode tanker:)

Skrevet

Kan ikke annet enn å si at jeg håper virkelig i sammen med dere at det skal gå bra med henne. Det må være en fryktelig situasjon for en mor å være i!

<3 Ønsker dere all lykke fremover!

(Har ikke fått med meg historien her selvom Vestlandslefsa er et kjent nick for meg, så kunne noen gitt meg en link el. med historien ?)

Mange klemmer fra Linda

Skrevet

linda87: Visst du går inn på fostervann/ultralyd forumet ligger historiene der..

Skrevet

Sender masse lykkeønskinger til lille Mina fra oss. Tenner et lys for henne på bordet i kveld og håper hun kommer seg gjennom dette.

Masse varme klemmer

Skrevet

Krysser også fingrene for dere! :D Dere er kjempetøffe! Men jeg kommer ikke inn på bildene dine, jeg. :(

Skrevet

ønsker dere masse lykke til. stå på, krysser alle fingre for dere og den tapre lille jenta deres.

Skrevet

huff så vanskelig for dere, med alle tankene å usikkerheten. Stå på, det er nok ei sterk lita jente dere har der!!! Ønsker dere lykke til og alt godt.

Klem

Skrevet

Stå på!!!!!!!!!! Og lykke lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...