Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Funker dette greit? Og hvordan går det når de blir større? Hvor lenge kan de dele rom? He he, ble mange spm det her, men har et for lite soverom, men trives så godt her.. Har ikke lyst å flytte, men har snart lyst på flere barn : )
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Ja... og Nei... Mine er 7 og 9, og det er surr hver kveld... Sukk Trenger et rom til.. Noen som har til overs??
Hjertefamilien Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Vi har 2 barn 14 dager, og 3 barn i 14 dager.. Når vi har 3 barn deler guttene på 7 og 8 år rom. Rommet er stort nok, plass til to store gode senger, leksepulter, hver sin kommode og alle lekene deres nesten. Resten må vi ha i tv-stua. Det går kjempe fint, og de stortrives på samme rom. Da kan de ligge å tøyse og tulle litt før vi kommer og sier god natt..:-) Jeg delte rom med søsteren min i noen år, og vi trivdes også veldig bra med løsningen. Var vel 9-10 år når jeg fikk eget rom :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Det har funket greit til nå. Nå har de fått hver sitt rom. Nå er de 2 og et halvt og ett og et halvt. Nå snakker de så mye, og minste er trett mye før eldste., så nå var det på tide de fikk hver sitt!
Joikaboll@ Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Ja, det har vi prøvd i flere år nå. De to minste delte rom til dem var 1 og 2 år gamle, da funket det ikke lenger. Da puttet vi 2 åringen inn på rommet til 6 åringen og det funket frem til for 2 uker siden, nå er dem snart 4 og 10 år. Nå deler 4 åringen rom med 12 åringen. *må-snart-få-flere-rom*
stinky-monkey Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Guttene våre på 5 og 4 deler rom. Dette funker helt fint for oss. Om kvelden, etter barnetv, kveldsmat, og kveldstell, får de leke en stund på rommet sammen. Men når de skal legge seg til å sove så funker det ikke å ha begge to der inne, derfor legger den ene seg i senga vår (bytter på det annahver kveld). Så sovner den ene i senga vår, og når vi skal legge oss så bare flytter vi han inn i egen seng, og han sover videre der til neste dag :-) Funker helt fint :-)
Odine! Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Har dessverre ikke det, ellers skulle jeg sendt det i posten! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå