Snoopy 29.03.07 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 var til utredning, klar til prøverørsbehandling. Fikk ny jobb og måtte vente med prøverørsbehandling. Dro på ferie, kom hjem og skulle da hatt mensen for ca.3 dager forsinket. Tok en test uten å egentlig tro at jeg var gravid. Grunnen til at jeg tok testen var fordi jeg ikke hadde røykt på en uke, da jeg var på ferie. Da mensen ikke hadde kommet tenkte jeg skulle teste for å være på den sikre siden, før jeg tente på røyken som jeg hadde leeengtet så innmari på. Da stod det GRAVID !!! uff ikke i million år trodde jeg det var mulig. Nå sitter jeg her og leser bli gravid innleggene og føler meg så godt igjen. Jeg var jo der selv. Ikke mist håpet. DET VIL KLAFFE !! for meg var det å fokusere på noe helt annet. Ble gravid uten å prøve. Jeg hadde brukt eggløsningstester mnd etter mnd. Men akkurat den mnd jeg ble gravid,visste jeg ikke når jeg hadde eggløsning engang. Ville bare fortelle at jeg har vært der, men nå sitter jeg med en herlig liten gutt på 4 mnd. Jeg tror at hvis man klarer å fokusere å noe annet så vil du plutselig få en positivt test :-) SOM MEG !! LYKKE TIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kozejenten Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 takk for inspirasjon, tror jeg må bare slappe av og ikke tenke på det så mye og ikke ta tingene så seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå